Magazine
Contact
Home
Goede organisatie, dramatisch restaurant
… En hoe beviel de beursdeelname? Wat drijft een marketing manager om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn beursdeelname. In de eerste editie spraken we Alex Severs, Sales en Marketing Director van Greenes. Hij nam deel aan Bestelauto Expo, 4 en 5 oktober in Expo Houten. Maar … Na afloop van de beurs namen we opnieuw contact met hem op.

 

Zijn de verwachtingen uitgekomen? Hoe is de beurs bevallen?

"Doel van de beurs voor Greenes was met name het genereren van nieuwe leads. De kwantiteit viel tegen door het lage bezoekersaantal, de kwaliteit van de leads was redelijk tot goed, met name voor de 100 procent electrische Cenntro Metro."

Wat ging er goed en wat viel tegen?

"De organisatie en opbouw was goed, het restaurant dramatisch. Qua marketing en bekendheid mag de organisatie zich afvragen (lees: uitstralen) voor wie de expo bedoeld is; regionaal of nationaal."

Wat heb je geleerd voor de volgende beurs?

"Dat er zeer sterke twijfel is of een eventuele volgende deelname voor Greenes zinvol is of dat er volgend jaar andere beurzen de prioriteit krijgen."

2017-10-18
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV