Magazine
Contact
Home
Alex Severs, Sales en Marketing Director van Greenes, neemt deel aan de Bestelauto Expo
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn beursdeelname. In de eerste editie spreken we Alex Severs, Sales en Marketing Director van Greenes. Hij neemt deel aan Bestelauto Expo, 4 en 5 oktober in Expo Houten.
 

Jullie staan volgende week op de beurs Bestelauto Expo. Waarom gekozen voor deelname aan deze beurs?

"Greenes werkt continu aan het vergroten van ons aanbod duurzame oplossingen voor de Cargo branche. Op de Bestelauto Expo is de primeur voor Nederland met de introductie van de volledig elektrische Cenntro Metro bedrijfsvoertuigen. De Cenntro serie heeft een zeer veelzijdig inzetbereik met een snelheid tot 50kmh, grote actieradius en brede variëteit aan uitvoeringen. Daarnaast toont Greenes in het GVW tot 3500 kilo bereik een volledig duurzame 'groengas' aangedreven 150pk sterke VW Transporter 2.0 TSI met een tot 89% lagere CO2 uitstoot dan zijn dieselbroer."

Hoe belangrijk is deze beurs voor jullie binnen de totale marketingstrategie?

"De beurs biedt een optimale mogelijkheid om een grote groep geïnteresseerden kennis te laten maken met de Greenes duurzame voertuigen en oplossingen voor bestaande voertuigen (retrofit). Even zitten in de Centro Metro of even kijken onder de motorkap van een CNG voertuig of gewoon even kort een gesprek aangaan over duurzame mobiliteit en wat je vandaag kunt doen zonder te hoeven wachten tot morgen. Hartstikke leuk, informatief en heel laagdrempelig. Wij nodigen iedereen uit om gewoon eens te komen kijken."

 Wat zijn de speerpunten voor deze beursdeelname?

"Twee heel belangrijke woorden 'duurzame mobiliteit'. Daarnaast laten we heel graag zien dat er vandaag al winst geboekt kan worden voor het milieu tegen een geringe investering door op groengas (CNG) te gaan rijden. Maar eveneens zo belangrijk; er is ook winst te behalen voor de ondernemer door de lagere brandstofprijzen en geringere wegenbelasting. De investering wordt terugverdiend en afhankelijk van grootte van de vloot en het CNG-verbruik is tanken op eigen locatie middels een eigen laadpunt een potentiële extra winstpakker. Greenes maakt de calculatie graag voor elke ondernemer en elk wagenpark."

Hoe zien we dat terug in het beursconcept?

"Greenes laat twee voertuigen zien. De primeur van de Cenntro Metro volledig elektrisch aangedreven en de VW Transporter T6 op CNG 'groengas'. De uitnodigingen zijn veelal persoonlijk gericht en het maken van een afspraak voor een informatief onderhoud is altijd mogelijk."

Wat zijn de verwachtingen voor deze beurs?

"Wij willen het Nederlands bedrijfsleven een stuk vertrouwder te maken met duurzame mobiliteit ongeacht, welke activiteit de ondernemer ontplooit en ongeacht de grootte van zijn of haar wagenpark. Dat is ons doel. Ook willen we het publiek bekend maken met het Greenes Lease concept waarbij alle voertuigen tegen een vaste kilometerprijs inclusief afschrijving, brandstof, verzekering, wegenbelasting, onderhoud en reparatie voor meerdere maanden of jaren geleased kunnen worden. Ideaal voor een vaste kostenbegroting voor enerzijds de ZZP’er met één voertuig of anderzijds de fleet manager met een veelvoud aan voertuigen."



 

 

2017-09-29
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV