Magazine
Contact
Home
Alex Severs, Sales en Marketing Director van Greenes, neemt deel aan de Bestelauto Expo
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn beursdeelname. In de eerste editie spreken we Alex Severs, Sales en Marketing Director van Greenes. Hij neemt deel aan Bestelauto Expo, 4 en 5 oktober in Expo Houten.
 

Jullie staan volgende week op de beurs Bestelauto Expo. Waarom gekozen voor deelname aan deze beurs?

"Greenes werkt continu aan het vergroten van ons aanbod duurzame oplossingen voor de Cargo branche. Op de Bestelauto Expo is de primeur voor Nederland met de introductie van de volledig elektrische Cenntro Metro bedrijfsvoertuigen. De Cenntro serie heeft een zeer veelzijdig inzetbereik met een snelheid tot 50kmh, grote actieradius en brede variëteit aan uitvoeringen. Daarnaast toont Greenes in het GVW tot 3500 kilo bereik een volledig duurzame 'groengas' aangedreven 150pk sterke VW Transporter 2.0 TSI met een tot 89% lagere CO2 uitstoot dan zijn dieselbroer."

Hoe belangrijk is deze beurs voor jullie binnen de totale marketingstrategie?

"De beurs biedt een optimale mogelijkheid om een grote groep geïnteresseerden kennis te laten maken met de Greenes duurzame voertuigen en oplossingen voor bestaande voertuigen (retrofit). Even zitten in de Centro Metro of even kijken onder de motorkap van een CNG voertuig of gewoon even kort een gesprek aangaan over duurzame mobiliteit en wat je vandaag kunt doen zonder te hoeven wachten tot morgen. Hartstikke leuk, informatief en heel laagdrempelig. Wij nodigen iedereen uit om gewoon eens te komen kijken."

 Wat zijn de speerpunten voor deze beursdeelname?

"Twee heel belangrijke woorden 'duurzame mobiliteit'. Daarnaast laten we heel graag zien dat er vandaag al winst geboekt kan worden voor het milieu tegen een geringe investering door op groengas (CNG) te gaan rijden. Maar eveneens zo belangrijk; er is ook winst te behalen voor de ondernemer door de lagere brandstofprijzen en geringere wegenbelasting. De investering wordt terugverdiend en afhankelijk van grootte van de vloot en het CNG-verbruik is tanken op eigen locatie middels een eigen laadpunt een potentiële extra winstpakker. Greenes maakt de calculatie graag voor elke ondernemer en elk wagenpark."

Hoe zien we dat terug in het beursconcept?

"Greenes laat twee voertuigen zien. De primeur van de Cenntro Metro volledig elektrisch aangedreven en de VW Transporter T6 op CNG 'groengas'. De uitnodigingen zijn veelal persoonlijk gericht en het maken van een afspraak voor een informatief onderhoud is altijd mogelijk."

Wat zijn de verwachtingen voor deze beurs?

"Wij willen het Nederlands bedrijfsleven een stuk vertrouwder te maken met duurzame mobiliteit ongeacht, welke activiteit de ondernemer ontplooit en ongeacht de grootte van zijn of haar wagenpark. Dat is ons doel. Ook willen we het publiek bekend maken met het Greenes Lease concept waarbij alle voertuigen tegen een vaste kilometerprijs inclusief afschrijving, brandstof, verzekering, wegenbelasting, onderhoud en reparatie voor meerdere maanden of jaren geleased kunnen worden. Ideaal voor een vaste kostenbegroting voor enerzijds de ZZP’er met één voertuig of anderzijds de fleet manager met een veelvoud aan voertuigen."



 

 

2017-09-29
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV