Magazine
Contact
Home
Slotbericht TIV Hardenberg
In totaal bezochten 7.981 professionals op 19, 20 en 21 september TIV in Hardenberg en waren er ruim 250 standhouders aanwezig. Het bezoekersaantal is iets minder dan in 2016 toen er zo'n 9.000 bezoekers op afkwamen. Door de dalende cijfers van voorgaande jaren had organisator Evenementenhal dit jaar besloten het concept te vernieuwen met meer focus op kennis en beleving. Ook werd TIV voor het eerst gecombineerd met Empack Relatiedagen. 
 

“Na 2016 was meer dan ooit duidelijk dat TIV een nieuwe impuls nodig had”, blikt organisator Gertjan Lammers terug. “Na uitgebreid onderzoek hadden we zowel op bezoekers- als exposantenniveau verschillende actiepunten om de kwaliteit te verhogen. Zo gaf 40% van de bezoekers aan TIV te bezoeken om ‘kennis te vergaren’. (...) We hebben een heel mooi uitgangsperspectief om tijdens de jubileumeditie volgend jaar verder uit te breiden. Deze 19e editie lijkt na zes jaar daling een positief kantelpunt geweest te zijn”, aldus Lammers.

Empack Relatiedagen

TIV werd op de tweede en derde beursdag voor het eerst gecombineerd met Empack Relatiedagen van moederorganisatie Easyfairs. Lammers: “Voor een eerste editie is het een geslaagde samenwerking geweest. Het is bij een eerste keer altijd even ‘afwachten’, maar er lijkt een goede basis te zijn gelegd voor de toekomst.” 

De twintigste (jubileum) editie van TIV vindt plaats op 18, 19 en 20 september 2018 in Evenementenhal Hardenberg

2017-09-27
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV