Magazine
Contact
Home
Anuga: halve hal Hot Beverages
De tweejaarlijkse vakbeurs voor de voedingsbranche Anuga krijgt er een nieuwe afdeling bij die gewijd is aan koffie, thee en andere warme dranken. Anuga Hot Beverages wordt ondergebracht in hal 7 van Köln Messe.
 

Met ruim 7.200 exposanten en zowat 160.000 bezoekers is Anuga wereldwijd de grootste vakmanifestatie voor de voedingsbranche. In 2003 werd met succes het concept van 8-vakbeurzen-onder-één-dak gelanceerd, in een poging het aanbod, verspreid over 284.000 vierkante meter bruto-oppervlakte, voor de bezoeker wat overzichtelijk te houden. Eerder werd aan die familie de deelbeurs Anuga Culinary Concepts toegevoegd en vanaf nu dus Anuga Hot Drinks voor warme dranken.

Zeer expansief

 “We moeten woekeren met de beschikbare ruimte”, zegt vice-voorzitter Dietmar Eiden van Kölnmesse. “Sommige segmenten zijn zeer expansief en schreeuwen om meer oppervlakte, - die we op dit moment helaas niet beschikbaar hebben. Door het segment koffie & thee weg te halen uit Anuga Bread & Bakery en in een eigen zone onder te brengen nabij Anuga Drinks, ontstaat in de afdeling brood & gebak een klein beetje ruimte om door nieuwe exposanten te laten invullen.”

Anuga Organic

Ook het segment Anuga Organic was vragende partij voor meer oppervlakte. Omdat een herschikking in dat segment minder voor de hand ligt, werd evenwel geopteerd om in alle segmenten een kleine aparte tentoonstelling Organic Trend Products te organiseren.
Anuga 2017 vindt plaats van 7 tot en met 11 oktober 2017 in Köln Messe.
 

2017-07-17
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV