Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs lanceert BouwBeurs.nl
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 

Op Bouwbeurs.nl worden de producten in segmenten weergegeven zodat de bouwprofessional het beeldmateriaal gedetailleerd kan bekijken en makkelijk in contact kan komen met de betrokken leveranciers. Segment Manager Bouw&Installatie Patrick Schilte van Jaarbeurs: "In aanloop naar de laatste editie van de BouwBeurs hebben we al ervaring opgedaan met het aanbieden van productnieuws aan bezoekers, vanuit de exposanten bleek er veel behoefte te zijn om hieraan vervolg te geven. BouwBeurs blijft een evenement dat eens in de twee jaar plaatsvindt, maar met het online platform BouwBeurs.nl kunnen deelnemers iedere dag handel in beweging brengen."

BouwBeurslive.nl

Ook is de website BouwBeurslive.nl opgezet. Daar blijft al het nieuws en relevante informatie van de laatste en komende live editie van de BouwBeurs beschikbaar. Zo zijn er video's en productintroducties te vinden, terugblikken op de inhoudelijke bijeenkomsten, foto's en ook de nieuwe datum voor 2019 is op deze website te vinden.

2017-05-17
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV