Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs lanceert BouwBeurs.nl
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 

Op Bouwbeurs.nl worden de producten in segmenten weergegeven zodat de bouwprofessional het beeldmateriaal gedetailleerd kan bekijken en makkelijk in contact kan komen met de betrokken leveranciers. Segment Manager Bouw&Installatie Patrick Schilte van Jaarbeurs: "In aanloop naar de laatste editie van de BouwBeurs hebben we al ervaring opgedaan met het aanbieden van productnieuws aan bezoekers, vanuit de exposanten bleek er veel behoefte te zijn om hieraan vervolg te geven. BouwBeurs blijft een evenement dat eens in de twee jaar plaatsvindt, maar met het online platform BouwBeurs.nl kunnen deelnemers iedere dag handel in beweging brengen."

BouwBeurslive.nl

Ook is de website BouwBeurslive.nl opgezet. Daar blijft al het nieuws en relevante informatie van de laatste en komende live editie van de BouwBeurs beschikbaar. Zo zijn er video's en productintroducties te vinden, terugblikken op de inhoudelijke bijeenkomsten, foto's en ook de nieuwe datum voor 2019 is op deze website te vinden.

2017-05-17
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV