Magazine
Contact
Home
Nieuwe directie voor Easyfairs en Evenementenhal
Nu de integratie van Easyfairs Nederland en Evenementenhal in 2016 in gang is gezet, wordt de rolverdeling binnen het directieteam aangepast. Angelique Klar neemt afscheid als algemeen directeur van Evenementenhal en Cornelien Baijens en Martine Bramer-Bekmann zijn per direct aangesteld als directors om alle evenementen en beurzen van Easyfairs en Evenementenhal in Gorinchem, Hardenberg en Venray in goede banen te leiden. Er wordt gezocht naar een nieuwe CEO voor Nederland. 
 

Angelique Klar, die een belangrijke rol heeft vervuld in de professionele ontwikkeling en verkoop van Evenementenhal, heeft aangegeven zich op een nieuw project buiten Artexis Easyfairs te willen richten. Zij zal lopende projecten afronden en het nieuwe directieteam tot 30 juni aanstaande op de achtergrond blijven adviseren. Zolang er nog geen nieuwe kandidaat is fungeren Eric Everard (oprichter en CEO van Artexis Easyfairs) en Anne Lafère (Group COO van Artexis Easyfairs) als CEO.

Cornelien Baijens (afkomstig van Easyfairs Nederland en ruim 13 jaar in dienst) zal alle commerciële taken voor de locatie Gorinchem op zich nemen en Martine Bramer-Bekmann (met een lange historie binnen Evenementenhal) is verantwoordelijk voor Hardenberg en Venray. 

Vincent van der Most (zoon van oprichter Herman van der Most) heeft aangegeven zijn taken als facilitair directeur door te willen geven aan een nieuwe generatie binnen het bedrijf. Maurice Schlepers die sinds jaar en dag de rechterhand was van Van der Most, neemt zijn functie per direct over en is operationeel eindverantwoordelijk voor de vestigingen. Van der Most gaat de overgang begeleiden tot en met 30 juni. 

Daarnaast zijn er nieuwe functies ingevuld binnen het team. Richard Pothof is per 1 maart gestart als head of marketing-intelligence & technology en Pieter Simons (afkomstig van Jaarbeurs Utrecht) vult per 1 mei de positie van head of business development in.

De overige rolverdeling in het directieteam is ongewijzigd: Eric Kremer als financieel directeur en Michael Verhoeven als yield & revenues manager.

2017-05-03
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV