Magazine
Contact
Home
Ruim 8.300 bezoekers op Logistics & Distribution
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 

Na edities in Brussel, Helsinki, Madrid, Malmö, Stockholm en Zurich heeft Logistics & Distribution dit jaar voor het eerst haar intrede gemaakt in Nederland. Gedurende twee beursdagen hebben bedrijven als SSI Schäfer, Pacoma en Dataction de bezoekers kunnen informeren over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van material handling & transport systems, distribution, IT en e-logistics. 43 procent van de bezoekers geeft aan van plan te zijn om een product/dienst aan te schaffen naar aanleiding van hun bezoek en 59 procent is van plan de volgende editie terug te komen.

Informatie digitaal

Exposanten en bezoekers hebben tijdens Logistics & Distribution gebruik kunnen maken van nieuwe marketingtechnologie. Bezoekers konden door middel van een chip in hun badge digitaal informatie verzamelen door hun badge langs een sticker op de stand van de gewenste exposant te halen. Bezoekers kregen aan het einde van de beursdag een mail met daarin alle gescande informatie. Exposanten kregen op hun beurt na afloop van de beurs een overzicht van bezoekers die hun sticker hadden gescand. 65 procent van de bezoekers gebruikte deze technologie om extra informatie te vergaren. 
 
De volgende editie van Logistics & Distribution vindt plaats op 3 & 4 april 2019 in Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch. 

2017-04-21
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV