Magazine
Contact
Home
Brabanthallen 's-Hertogenbosch uitgebreid
In Brabanthallen ’s-Hertogenbosch zal vanaf medio april 2017 begonnen worden aan een grote verbouwing. Het U-vormige middenterrein van ruim 7.000 vierkante meter wordt overkapt met een lichtdoorlatend dak en zal een grote centrale entree en ontmoetingsruimte worden. Beurzen en evenementen in de Brabanthallen kunnen tijdens de verbouwing gewoon doorgang vinden. 
 

De uitbreiding is mede een gevolg van het accomoderen van Indoor Brabant, het internationale paardensportevenement met ruim 70.000 bezoekers dat jaarlijks in Brabanthallen 's-Hertogenbosch plaatsvindt. De hoofdentree krijgt dan ook de naam 'Gerrit-Jan Swinkels hal', een eerbetoon aan de drijvende kracht achter Indoor Brabant die in 2015 op 67-jarige leeftijd overleed.

Het overdekte binnenterrein zal toegankelijk zijn vanuit alle individuele hallen van het aangrenzende beurzen- en evenementencomplex. Eind september 2017 wordt de nieuwe hoofdentree van Brabanthallen ’s-Hertogenbosch in gebruik genomen.   

2017-03-12
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV