Magazine
Contact
Home
Motorbeurs Utrecht trekt bijna 100.000 bezoekers
Motorbeurs Utrecht trok gedurende vier dagen - met op de vierde dag de 100ste verjaardag van de Jaarbeurs - in totaal 97.820 motorliefhebbers naar de Domstad. Dat is iets meer dan vorig jaar toen er 96.370 mensen kwamen kijken. De beurs vond plaats van 23 februari tot en met 26 februari 2017.
 

Uit onderzoek van de organisatie blijkt dat 89 procent van de bezoekers al een motor in het bezit had. 7 procent heeft er nog geen maar is wel serieus van plan om binnenkort rijlessen te volgen en 4 procent heeft geen motor en geen toekomstplannen in die richting. Een vijfde van de bezoekers heeft een nieuwe motor en 63 procent rijdt op een tweedehands. Een op de tien is van plan om binnen nu en een jaar een nieuwe motor te kopen. Bijna een derde gaat voor een tweedehands.

Bucketlist

Uit een onderzoek van onderzoeksbureau Multiscope in samenwerking met de Motorbeurs blijkt dat 1 op de 5 Nederlanders motorrijden op zijn bucketlist heeft staan. Het onderzoeksbureau vroeg 1000 willekeurige Nederlanders wat ze ooit in hun leven nog eens willen doen, waarop motorrijden plaats 5 en 6 van de Top 10 in blijkt in te nemen. Desgevraagd vinkte 19 procent van het panel ‘leren motorrijden’ en/of ‘een mooie reis maken op de motor’ aan. 

De volgende editie van Motorbeurs Utrecht vindt plaats van 22 tot en met 25 februari 2018. 

2017-02-27
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV