Magazine
Contact
Home
Rond 220.000 mensen bezoeken Huishoudbeurs
De Huishoudbeurs 2017 die van 18 tot en met 26 februari plaatsvond in Rai Amsterdam heeft zo'n 220.000 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er bijna 250.000. Deze vermindering schrijft beursmanager Nicole Babay-Mengerink vooral toe aan de storm op donderdag 23 februari en het carnavalsweekend daarna.
 

Uit de voorlopige resultaten van het onderzoek, gehouden onder Huishoudbeursbezoekers, blijkt dat nieuwe activiteiten zoals het wooninspiratiepaviljoen en het trouwpaviljoen ‘Just Marry!, in goede aarde vallen. De gemiddelde bezoeker geeft de Huishoudbeurs een 7,6 als cijfer. Vorig jaar was dit nog een 7,4. Verder blijkt uit het onderzoek dat 96 procent van de bezoekers komt voor een gezellig dagje uit. Het populairste onderdeel was dit jaar Fashion & Beauty. 93 procent van de bezoekers zou de beurs aanbevelen aan familie of vrienden en 86 procent is van plan om volgend jaar weer te komen. 

De volgende editie van de Huishoudbeurs zal plaatsvinden in Rai Amsterdam van 17 tot en met 25 februari 2018

2017-02-27
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV