Magazine
Contact
Home
Rond 220.000 mensen bezoeken Huishoudbeurs
De Huishoudbeurs 2017 die van 18 tot en met 26 februari plaatsvond in Rai Amsterdam heeft zo'n 220.000 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er bijna 250.000. Deze vermindering schrijft beursmanager Nicole Babay-Mengerink vooral toe aan de storm op donderdag 23 februari en het carnavalsweekend daarna.
 

Uit de voorlopige resultaten van het onderzoek, gehouden onder Huishoudbeursbezoekers, blijkt dat nieuwe activiteiten zoals het wooninspiratiepaviljoen en het trouwpaviljoen ‘Just Marry!, in goede aarde vallen. De gemiddelde bezoeker geeft de Huishoudbeurs een 7,6 als cijfer. Vorig jaar was dit nog een 7,4. Verder blijkt uit het onderzoek dat 96 procent van de bezoekers komt voor een gezellig dagje uit. Het populairste onderdeel was dit jaar Fashion & Beauty. 93 procent van de bezoekers zou de beurs aanbevelen aan familie of vrienden en 86 procent is van plan om volgend jaar weer te komen. 

De volgende editie van de Huishoudbeurs zal plaatsvinden in Rai Amsterdam van 17 tot en met 25 februari 2018

2017-02-27
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV