Magazine
Contact
Home
Eerste drie keynotes Event 17 bekend
De eerste drie keynote sprekers van Event 17 zijn bekend. Jordi van den Bovenkamp, Bas Hoogland en Christian Kromme spreken op 12 en 13 april in de Content Village van Event 17 in Jaarbeurs Utrecht.
 

Jordi van de Bovenkamp

Jordi van de Bovenkamp komt vertellen over het geheim achter veel likes en volgers op social media. Hij is creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, fervent twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. Van de Bovenkamp geeft de deelnemers een kijkje in de keuken van een 'Social by Nature’ reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media.

Bas Hoogland

Bas Hoogland geeft de beursbezoeker bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Zijn motto is: aardig zijn kost niks. Hoogland was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf groeide in die tijd van 15 naar 75 parken en won vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Hoogland zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. Begin 2015 gooide hij het roer radicaal om, stopte met zijn drukke baan en samen met z’n vrouw exploiteert hij nu het vakwerkhuis De Heerlijkheid Vijlen in Zuid-Limburg.

Christian Kromme

Christian Kromme laat de bezoekers van Event 17 op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten. Aan de hand van praktische voorbeelden laat hij zien hoe je disruptieve patronen op tijd kunt herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche. In 2002 heeft hij zijn eigen bureau Artificial Industry opgericht, waarbij hij innovatieve start-ups faciliteerde voor grote namen als Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en Rabobank. Kromme en zijn bureau hebben door de jaren heen meerdere nominaties en prijzen ontvangen voor de innovatieve visie en mensgerichte aanpak, waaronder: SHELL LiveWIRE Young Business Award, SAN Award, Gouden Inhaak Award en de Broos van Erp prijs. Eind 2014 heeft hij het bureau Artificial Industry verkocht focust zich nu het geven van presentaties en workshops en het adviseren van startups.

Inschrijven

Er is plaats voor 300 deelnemers per sessie. Tickets zijn te bestellen via de website van Event 17.
 

2017-02-17
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV