Magazine
Contact
Home
Eerste drie keynotes Event 17 bekend
De eerste drie keynote sprekers van Event 17 zijn bekend. Jordi van den Bovenkamp, Bas Hoogland en Christian Kromme spreken op 12 en 13 april in de Content Village van Event 17 in Jaarbeurs Utrecht.
 

Jordi van de Bovenkamp

Jordi van de Bovenkamp komt vertellen over het geheim achter veel likes en volgers op social media. Hij is creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, fervent twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. Van de Bovenkamp geeft de deelnemers een kijkje in de keuken van een 'Social by Nature’ reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media.

Bas Hoogland

Bas Hoogland geeft de beursbezoeker bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Zijn motto is: aardig zijn kost niks. Hoogland was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf groeide in die tijd van 15 naar 75 parken en won vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Hoogland zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. Begin 2015 gooide hij het roer radicaal om, stopte met zijn drukke baan en samen met z’n vrouw exploiteert hij nu het vakwerkhuis De Heerlijkheid Vijlen in Zuid-Limburg.

Christian Kromme

Christian Kromme laat de bezoekers van Event 17 op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten. Aan de hand van praktische voorbeelden laat hij zien hoe je disruptieve patronen op tijd kunt herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche. In 2002 heeft hij zijn eigen bureau Artificial Industry opgericht, waarbij hij innovatieve start-ups faciliteerde voor grote namen als Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en Rabobank. Kromme en zijn bureau hebben door de jaren heen meerdere nominaties en prijzen ontvangen voor de innovatieve visie en mensgerichte aanpak, waaronder: SHELL LiveWIRE Young Business Award, SAN Award, Gouden Inhaak Award en de Broos van Erp prijs. Eind 2014 heeft hij het bureau Artificial Industry verkocht focust zich nu het geven van presentaties en workshops en het adviseren van startups.

Inschrijven

Er is plaats voor 300 deelnemers per sessie. Tickets zijn te bestellen via de website van Event 17.
 

2017-02-17
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV