Magazine
Contact
Home
Eerste drie keynotes Event 17 bekend
De eerste drie keynote sprekers van Event 17 zijn bekend. Jordi van den Bovenkamp, Bas Hoogland en Christian Kromme spreken op 12 en 13 april in de Content Village van Event 17 in Jaarbeurs Utrecht.
 

Jordi van de Bovenkamp

Jordi van de Bovenkamp komt vertellen over het geheim achter veel likes en volgers op social media. Hij is creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, fervent twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. Van de Bovenkamp geeft de deelnemers een kijkje in de keuken van een 'Social by Nature’ reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media.

Bas Hoogland

Bas Hoogland geeft de beursbezoeker bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Zijn motto is: aardig zijn kost niks. Hoogland was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf groeide in die tijd van 15 naar 75 parken en won vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Hoogland zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. Begin 2015 gooide hij het roer radicaal om, stopte met zijn drukke baan en samen met z’n vrouw exploiteert hij nu het vakwerkhuis De Heerlijkheid Vijlen in Zuid-Limburg.

Christian Kromme

Christian Kromme laat de bezoekers van Event 17 op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten. Aan de hand van praktische voorbeelden laat hij zien hoe je disruptieve patronen op tijd kunt herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche. In 2002 heeft hij zijn eigen bureau Artificial Industry opgericht, waarbij hij innovatieve start-ups faciliteerde voor grote namen als Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en Rabobank. Kromme en zijn bureau hebben door de jaren heen meerdere nominaties en prijzen ontvangen voor de innovatieve visie en mensgerichte aanpak, waaronder: SHELL LiveWIRE Young Business Award, SAN Award, Gouden Inhaak Award en de Broos van Erp prijs. Eind 2014 heeft hij het bureau Artificial Industry verkocht focust zich nu het geven van presentaties en workshops en het adviseren van startups.

Inschrijven

Er is plaats voor 300 deelnemers per sessie. Tickets zijn te bestellen via de website van Event 17.
 

2017-02-17
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV