Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres
Influencer marketing, wat is het, wat kan je ermee doen en hoe zet je dit succesvol in? Op donderdag 23 februari houdt het Huishoudbeurs-team voor de eerste keer het Huishoudbeurs Influencer Congres (HICon) tijdens de beurs in RAI Amsterdam. Doel van het congres is marketing, communicatie en PR professionals te informeren en inspireren op het gebied van influencer marketing.
 

Business Cases

Diverse sprekers tonen tijdens HICon hun business cases. Zo vertelt radio DJ Giel Beelen over de aantrekkingskracht van YouTube en welke lessen hij heeft geleerd, nadat hij de YouTube wereld is ingestapt. Verder laat Global Marketing Director Patrick Stal, namens het bedrijf TomTom zien wat je als merk met influencers kan doen, wat niet alleen zichtbaarheid creëert, maar authentiek is en doorbreekt. Bovendien geeft influencer Esmee Trouw een kijkje in haar wereld. Andere sprekers zijn Eelco Kingma (founder DYTG), Nicole & Daan (Movers ’n Shakers) en Liam Tjoa (GoSpooky).

Speeddaten

Tijdens HICon zijn ook enkele bekende influencers aanwezig. Zij zijn beschikbaar voor speeddates om vragen te stellen over hun werk en influencer marketing. Aanwezig zijn: Esmee Trouw (Supermooi), Elisah Jacobs (Interior Junkie), Teni Stepanosian (Fitbeauty), Dani Jasarevic & Lizzy Blijleven (Fitgirls), Jamey Herben (Beauty-unboxing) en Judith Jasper (MommyLovesPink).

Huishoudbeurs

Bezoekers van het congres krijgen na afloop de gelegenheid om het influencerplein te bezoeken op de Huishoudbeurs. Zo pakt Elisah Jacobs donderdag 23 februari namens Interiorjunkie het podium en nemen de meiden van Girls of Honour het in de middag over.

Beursmanager van de Huishoudbeurs Nicole Babay-Mengerink:  “De marketing en communicatiebranche is constant aan verandering onderhevig. Waar duizenden euro’s worden uitgegeven aan advertenties en commercials om een bepaalde doelgroep te bereiken, schiet je met de inzet van influencers in één keer raak in de jongere doelgroep. Vorig jaar zijn wij tijdens de Huishoudbeurs gestart met het influencerplein, waar wij influencers een eigen offline podium boden. Hierdoor zijn er meer jongeren naar de beurs gekomen”. 

Het Huishoudbeurs Influencer Congres vindt plaats op donderdag 23 februari van 9.00 – 13.00 uur. Een ticket voor HICon kost €125,- exclusief BTW.
 

2017-02-09
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV