Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres
Influencer marketing, wat is het, wat kan je ermee doen en hoe zet je dit succesvol in? Op donderdag 23 februari houdt het Huishoudbeurs-team voor de eerste keer het Huishoudbeurs Influencer Congres (HICon) tijdens de beurs in RAI Amsterdam. Doel van het congres is marketing, communicatie en PR professionals te informeren en inspireren op het gebied van influencer marketing.
 

Business Cases

Diverse sprekers tonen tijdens HICon hun business cases. Zo vertelt radio DJ Giel Beelen over de aantrekkingskracht van YouTube en welke lessen hij heeft geleerd, nadat hij de YouTube wereld is ingestapt. Verder laat Global Marketing Director Patrick Stal, namens het bedrijf TomTom zien wat je als merk met influencers kan doen, wat niet alleen zichtbaarheid creëert, maar authentiek is en doorbreekt. Bovendien geeft influencer Esmee Trouw een kijkje in haar wereld. Andere sprekers zijn Eelco Kingma (founder DYTG), Nicole & Daan (Movers ’n Shakers) en Liam Tjoa (GoSpooky).

Speeddaten

Tijdens HICon zijn ook enkele bekende influencers aanwezig. Zij zijn beschikbaar voor speeddates om vragen te stellen over hun werk en influencer marketing. Aanwezig zijn: Esmee Trouw (Supermooi), Elisah Jacobs (Interior Junkie), Teni Stepanosian (Fitbeauty), Dani Jasarevic & Lizzy Blijleven (Fitgirls), Jamey Herben (Beauty-unboxing) en Judith Jasper (MommyLovesPink).

Huishoudbeurs

Bezoekers van het congres krijgen na afloop de gelegenheid om het influencerplein te bezoeken op de Huishoudbeurs. Zo pakt Elisah Jacobs donderdag 23 februari namens Interiorjunkie het podium en nemen de meiden van Girls of Honour het in de middag over.

Beursmanager van de Huishoudbeurs Nicole Babay-Mengerink:  “De marketing en communicatiebranche is constant aan verandering onderhevig. Waar duizenden euro’s worden uitgegeven aan advertenties en commercials om een bepaalde doelgroep te bereiken, schiet je met de inzet van influencers in één keer raak in de jongere doelgroep. Vorig jaar zijn wij tijdens de Huishoudbeurs gestart met het influencerplein, waar wij influencers een eigen offline podium boden. Hierdoor zijn er meer jongeren naar de beurs gekomen”. 

Het Huishoudbeurs Influencer Congres vindt plaats op donderdag 23 februari van 9.00 – 13.00 uur. Een ticket voor HICon kost €125,- exclusief BTW.
 

2017-02-09
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
Brood-en banketbakkerij beurs Europain die van 3 tot en met 6 februari plaatsvond in Parijs, heeft ruim 52.000 bezoekers getrokken. Een derde daarvan kwam uit het buitenland. Nieuw dit jaar was het Europain Forum, een denktank voor de branche voor de jaren 2020.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV