Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres
Influencer marketing, wat is het, wat kan je ermee doen en hoe zet je dit succesvol in? Op donderdag 23 februari houdt het Huishoudbeurs-team voor de eerste keer het Huishoudbeurs Influencer Congres (HICon) tijdens de beurs in RAI Amsterdam. Doel van het congres is marketing, communicatie en PR professionals te informeren en inspireren op het gebied van influencer marketing.
 

Business Cases

Diverse sprekers tonen tijdens HICon hun business cases. Zo vertelt radio DJ Giel Beelen over de aantrekkingskracht van YouTube en welke lessen hij heeft geleerd, nadat hij de YouTube wereld is ingestapt. Verder laat Global Marketing Director Patrick Stal, namens het bedrijf TomTom zien wat je als merk met influencers kan doen, wat niet alleen zichtbaarheid creëert, maar authentiek is en doorbreekt. Bovendien geeft influencer Esmee Trouw een kijkje in haar wereld. Andere sprekers zijn Eelco Kingma (founder DYTG), Nicole & Daan (Movers ’n Shakers) en Liam Tjoa (GoSpooky).

Speeddaten

Tijdens HICon zijn ook enkele bekende influencers aanwezig. Zij zijn beschikbaar voor speeddates om vragen te stellen over hun werk en influencer marketing. Aanwezig zijn: Esmee Trouw (Supermooi), Elisah Jacobs (Interior Junkie), Teni Stepanosian (Fitbeauty), Dani Jasarevic & Lizzy Blijleven (Fitgirls), Jamey Herben (Beauty-unboxing) en Judith Jasper (MommyLovesPink).

Huishoudbeurs

Bezoekers van het congres krijgen na afloop de gelegenheid om het influencerplein te bezoeken op de Huishoudbeurs. Zo pakt Elisah Jacobs donderdag 23 februari namens Interiorjunkie het podium en nemen de meiden van Girls of Honour het in de middag over.

Beursmanager van de Huishoudbeurs Nicole Babay-Mengerink:  “De marketing en communicatiebranche is constant aan verandering onderhevig. Waar duizenden euro’s worden uitgegeven aan advertenties en commercials om een bepaalde doelgroep te bereiken, schiet je met de inzet van influencers in één keer raak in de jongere doelgroep. Vorig jaar zijn wij tijdens de Huishoudbeurs gestart met het influencerplein, waar wij influencers een eigen offline podium boden. Hierdoor zijn er meer jongeren naar de beurs gekomen”. 

Het Huishoudbeurs Influencer Congres vindt plaats op donderdag 23 februari van 9.00 – 13.00 uur. Een ticket voor HICon kost €125,- exclusief BTW.
 

2017-02-09
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV