Magazine
Contact
Home
Nieuwe ‘Empack Relatiedagen’voor de verpakkingsindustrie
Tijdens de kick-off van Empack ‘s-Hertogenbosch kondigde Easyfairs haar nieuwe concept ‘Empack Relatiedagen’ aan. Deze netwerkdagen voor de Noord-Nederlandse verpakkingsindustrie worden op 20 en 21 september 2017 in Evenementenhal Hardenberg georganiseerd. De Empack Relatiedagen vinden tegelijkertijd met de Technische Industriële Vakbeurs (TIV) plaats. Het eerste samenwerkingsproject tussen Artexis Easyfairs en Evenementenhal is daarmee een feit (zie ook  http://expovisie.nl/nieuws/11019/artexis-easyfairs-neemt-evenementenhal-over.html). 
 

Netwerken en relatiebeheer zijn twee belangrijke sleutelwoorden tijdens de Empack Relatiedagen. Dankzij de nieuwe aanpak krijgen bedrijven die actief zijn in verpakken, aandrijvings- en besturingstechniek, industriële automatisering, digitalisering, industriële productietechnieken en toelevering één compleet contactmoment aangeboden.

Multi-disciplinair netwerken

Onderscheidend aan de Empack Relatiedagen is ook dat aandacht wordt besteed aan netwerken in verschillende disciplines. Het gaat niet alleen om de relatie tussen exposant en potentiële klant, maar er is ook aandacht voor de interactie tussen verpakkingsprofessionals onderling. Zij komen voorafgaand aan de beurs op een sportieve en ontspannen manier met elkaar in contact op een golf business event, dat op 19 september 2017 in de omgeving van Hardenberg wordt georganiseerd.

De twee daaropvolgende dagen zijn volledig ingericht op de relatie tussen de exposant en bezoekers, maar ook tussen bezoekers onderling. Bezoekers van de Technische Industriële Vakbeurs zijn hier ook van harte welkom en kunnen vanuit het technische platform een kijkje nemen op het verpakkingsplatform en vice versa. 

2017-02-16
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV