Magazine
Contact
Home
BCdagen breidt uit naar Tilburg en Leiden
BCdagen breidt uit naar Tilburg en Leiden. Beursorganisator Marco van Elswijk van New Way2 Go introduceerde de nieuwe stijl bedrijvencontactdagen vorig jaar november met een eerste editie in de Broodfabriek in Rijswijk.
 

De BCdagen beoogt overheid en bedrijfsleven meer met elkaar in contact te brengen om op de hoogte te komen van elkaars activiteiten, te ontdekken waar aanvulling en versterking mogelijk is, en zo
krachten te bundelen. Het is een netwerkbeurs die bij uitstek toegevoegde waarde biedt in een markt die groeit, relatief onoverzichtelijk is, en waar in korte tijd heel veel ontwikkelingen plaatsvinden, stelt organisator Marco van Elswijk.

Beursdata

Op 17 en 18 mei vinden in de Spoorzone Tilburg de BCdagen voor Brabant plaats. De bedrijvencontactbeurs wordt gehuisvest in de Koepelhal en mogelijk ook een gedeelte in de Wagenmakerij. De Zuid-Hollandse editie vindt plaats op op 11 en 12 oktober in het ECC in Leiden, onderdeel van Holiday Inn Leiden.

Zakelijk speeddaten

Vast onderdeel van de BCdagen is het zakelijk speeddaten. Deelnemers worden elke vier minuten gekoppeld aan een nieuwe gesprekspartner en kunnen dan hun bedrijf pitchen, brainstormen over nieuwe ideeën en mogelijkheden van nieuwe samenwerkingen verkennnen. Iedereen die zich inschrijft voor de beurs kan al vooraf naar interessante contacten zoeken via het online matchmakingplatform van Sponty.

Tijdens de beurs kunnen deelnemers ook een pitch van zestig seconden op laten nemen, die op het Youtube-kanaal van de BCdagen worden geplaatst. Een jury en het publiek bepalen tevens wie de beste pitcher is.

Inschrijven

Entree voor de BCdagen is kosteloos na voorregistratie of op vertoon van een toegangskaart, die door de standhouders worden verspreid.
 

2017-02-16
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV