Magazine
Contact
Home
People's Business 2017 trekt meer ondernemers
De 18e editie van People’s Business op 18 en 19 januari is door 5074 ondernemers bezocht, het hoogste aantal tot nu toe. Voor de tweede keer werd het netwerkevent van regio Rotterdam-Rijnmond onder de vlag van Postillion Hotels georganiseerd. Er waren 146 exposanten.
 

De verschillende te volgen programmaonderdelen waren dit jaar tijdens People’s Business uitgebreid. People’s Academy startte op beide dagen met een plenair programma waar lezingen werden gegeven door onder andere Jan Rotmans (Roadmap Next Economy), Martijn Aslander (Nooit Af…), en Jacco Bouw (Webpower, Evolution or Revolution ). Later op de avond waren er verdiepende masterclasses. Daarnaast werden ook verschillende masterclasses en kennissessies aangeboden door exposanten.

Beyon Smart Cities

Het thema ‘Beyond Smart Cities’ werd uitgelegd op het paviljoen Futurelab waar de brug werd gelegd tussen ideeën en innovaties. De bezoeker kwam hier in aanraking met een experiment/idee en tegelijk ook met innovaties en/of nieuwe business- of verdienmodellen. Dit om bij te dragen aan de ontwikkeling van ondernemerschap in de regio.

Rijnmond BUSINESS Influential Award

Voormalig wethouder Hans Vervat is door de lezers van het zakenmagazine Rijnmond BUSINESS gekozen tot meest invloedrijke Rijnmondenaar van 2016 en kreeg daarvoor een award. Al dertien jaar doet het magazine, aan het eind van het jaar, onderzoek onder haar lezers wie er volgens hen het betreffende jaar het meest invloedrijk is. 

2017-01-30
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV