Magazine
Contact
Home
Libéma versterkt commercieel team
Libemá heeft haar commercieel team versterkt met de komst van Jennie Elzinga als Manager 2XPO, Rosella Passier als Manager Marketing en Communicatie Libéma en Erik Takes als Sales Manager Libéma Beurzen & Evenementen.


 

Jennie Elzinga

Jennie Elzinga brengt ruim 12 jaar ervaring uit de (internationale) evenementenbranche mee. Ze werkte eerder onder andere voor Messe Frankfurt als Marketing en Salesmanager Nederland en voor het UBM als Head of Accountmanagement. Zij zal zich de komende tijd samen met het team van 2XPO richten op de groei van eigen producties en het ontwikkelen van nieuwe titels.

Rosella Passier

Rosella Passier is sinds december bij Libéma aan boord als Manager Marketing en Communicatie. Ze stuurt het marketing- en communicatieteam van zowel Libéma Attractie- en Vakantieparken als het marketing- en communicatieteam voor Libéma Beurzen en Evenementen aan. Passier heeft jarenlange ervaring en is in diverse marketingfuncties werkzaam geweest bij onder andere de Efteling en Sanoma. In deze functies heeft ze tevens veel B2B marketing expertise opgedaan. 

Erik Takes

Zowel op het gebied van verkoop, conceptontwikkeling als operationele verantwoordelijkheid heeft Erik Takes de afgelopen 17 jaar een brede ervaring opgedaan binnen de branche. Zijn ervaring als gevolg van de werkzaamheden voor ACS Audiovisual Solutions, Amsterdam RAI en meest recent als Exhibition Manager bij Rotterdam Ahoy, vormen dan ook een gedegen achtergrond voor Libéma. 

2017-01-27
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV