Magazine
Contact
Home
Libéma versterkt commercieel team
Libemá heeft haar commercieel team versterkt met de komst van Jennie Elzinga als Manager 2XPO, Rosella Passier als Manager Marketing en Communicatie Libéma en Erik Takes als Sales Manager Libéma Beurzen & Evenementen.


 

Jennie Elzinga

Jennie Elzinga brengt ruim 12 jaar ervaring uit de (internationale) evenementenbranche mee. Ze werkte eerder onder andere voor Messe Frankfurt als Marketing en Salesmanager Nederland en voor het UBM als Head of Accountmanagement. Zij zal zich de komende tijd samen met het team van 2XPO richten op de groei van eigen producties en het ontwikkelen van nieuwe titels.

Rosella Passier

Rosella Passier is sinds december bij Libéma aan boord als Manager Marketing en Communicatie. Ze stuurt het marketing- en communicatieteam van zowel Libéma Attractie- en Vakantieparken als het marketing- en communicatieteam voor Libéma Beurzen en Evenementen aan. Passier heeft jarenlange ervaring en is in diverse marketingfuncties werkzaam geweest bij onder andere de Efteling en Sanoma. In deze functies heeft ze tevens veel B2B marketing expertise opgedaan. 

Erik Takes

Zowel op het gebied van verkoop, conceptontwikkeling als operationele verantwoordelijkheid heeft Erik Takes de afgelopen 17 jaar een brede ervaring opgedaan binnen de branche. Zijn ervaring als gevolg van de werkzaamheden voor ACS Audiovisual Solutions, Amsterdam RAI en meest recent als Exhibition Manager bij Rotterdam Ahoy, vormen dan ook een gedegen achtergrond voor Libéma. 

2017-01-27
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV