Magazine
Contact
Home
Imm Cologne en LivingKitchen trekken ruim 150.000 bezoekers
Het beursduo Imm Cologne en LivingKitchen heeft een recordaantal bezoekers getrokken dit jaar: meer dan 150.000 mensen kwamen kijken naar het aanbod op het gebied van interior design in de Koelnmesse. Bijna een op de twee bezoekers kwam van buiten Duitsland. Dat was goed nieuws voor de beursorganisatie die erop gebrand is om beiden evenementen internationaal op de kaart te zetten.
 

Van de 104.000 vakbezoekers die Imm Cologne bezochten, kwamen er 56.000 uit Duitsland en ongeveer 48.000 uit het buitenland, een toename van 4 procent. Zo kwamen er dit jaar meer bezoekers uit bijvoorbeeld Spanje, Rusland en Nederland maar ook uit China, Zuid Korea, India en De Verenigde Arabische Emiraten.

Bedrijven uit de top 30 van (internet)winkelketens wereldwijd waren ook goed vertegenwoordigd, zoals de Engelse Home Retail Group en John Lewis, het Japanse Nitori, en ook Amazon en de Otto Group waren aanwezig. 

LivingKitchen

Parallel aan meubeldesign beurs Imm Cologne liep het internationale keuken event LivingKitchen. Gedurende zeven dagen demonstreerden 200 exposanten uit 21 landen innovaties op het gebied van keukens en design en trokken de aandacht met grote kookshows.
 
De volgende Imm Cologne zal plaatsvinden van 15 tot en met 21 januari 2018 in Keulen.
 
 

2017-01-24
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV