Magazine
Contact
Home
Netwerkvloer gaat landelijk
Door middel van een franchiseformule wil netwerkorganisatie De Netwerkvloer haar format verder uitbreiden door heel Nederland. In de afgelopen zeven jaren zijn er 30 edities geweest van het event en kwam er steeds meer vraag van ondernemers uit het hele land om het concept over te nemen. Eigenaar Yvon Moossdorf gaat het rustig oppakken en is samen met haar team van plan de franchisenemers volledig te begeleiden om de kwailiteit te waarborgen en het concept te bewaken.



 

De Netwerkvloer is geen netwerkborrel, maar een event met exposanten, bezoekers en zakenrelaties waar een eerst aanzet gegeven wordt voor nieuwe zakelijke contacten. Dit gebeurt op verschillende locaties in Nederland waar ondernemers uitgenodigd worden om een dag uit de zaak te stappen om new business te genereren. De Netwerkvloer biedt netwerktrainingen, speeddatesessies voor ondernemers, online support, een beurs met branchebeperking en verzorgt lunch en diner. 

Het landelijk neerzetten van De Netwerkvloer staat in de startblokken: “Alles is gereed gebracht om ons concept in heel Nederland uit te zetten. We zijn met diverse partijen in gesprek. De kracht van samen, dat is en blijft ons uitgangspunt,” aldus Moossdorff.
 

2016-12-21
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV