Magazine
Contact
Home
FairPromotion gaat verder met Hypsos
FairPromotion, dedicated boat show services, en Hypsos, specialist in live communicatie, gaan vanaf 1 december samen verder. FairPromotion eigenaren Marlous van Rooijen en Bianca Lazaro hebben besloten om na 7 jaren bouwen aan het merk FairPromotion op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging en besloten hun bedrijf bij Hypsos onder te brengen. 



 

Bianca Lazaro van FairPromotion verklaart de keuze voor Hypsos als volgt: “Vanwege de bestaande synergie in dienstverlening en lange werkrelatie met FairPromotion, is Hypsos de ideale overnamepartner.' Mark van Drieberge, ceo van Hypsos, voegt daaraan toe: “Met name in het segment van de luxe jachtbouwindustrie is de vraag groot naar het full-service aanbieden van alle diensten rondom een beursdeelname, daarom ben ik zeer verheugd dat we FairPromotion mogen verwelkomen. Overigens blijft FairPromotion haar diensten zelfstandig aanbieden en los van Hypsos opereren, maar kan daarbij op de Hypsos organisatie rekenen. Dit zal hun spanwijdte vergroten. “

FairPromotion begeleidt Nederlandse en internationale jachtbouw bedrijven bij hun deelname aan bestaande yacht shows en events wereldwijd. Hypsos, opgericht in 1910, is al meer dan 100 jaar werkzaam in live communicatie en verzorgt de realisatie van merkbelevingen op zakelijk, cultureel en retail gebied. 

Vanaf 1 december is het nieuwe adres van FairPromotion: Centurionbaan 220 in Soesterberg. Tot en met eind maart 2017 blijven eigenaren Marlous van Rooijen en Bianca Lazaro vanuit dit kantoor van Hypsos in Soesterberg op de achtergrond betrokken om te zorgen voor een soepele overdracht. 
 

2016-11-29
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV