Magazine
Contact
Home
FairPromotion gaat verder met Hypsos
FairPromotion, dedicated boat show services, en Hypsos, specialist in live communicatie, gaan vanaf 1 december samen verder. FairPromotion eigenaren Marlous van Rooijen en Bianca Lazaro hebben besloten om na 7 jaren bouwen aan het merk FairPromotion op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging en besloten hun bedrijf bij Hypsos onder te brengen. 



 

Bianca Lazaro van FairPromotion verklaart de keuze voor Hypsos als volgt: “Vanwege de bestaande synergie in dienstverlening en lange werkrelatie met FairPromotion, is Hypsos de ideale overnamepartner.' Mark van Drieberge, ceo van Hypsos, voegt daaraan toe: “Met name in het segment van de luxe jachtbouwindustrie is de vraag groot naar het full-service aanbieden van alle diensten rondom een beursdeelname, daarom ben ik zeer verheugd dat we FairPromotion mogen verwelkomen. Overigens blijft FairPromotion haar diensten zelfstandig aanbieden en los van Hypsos opereren, maar kan daarbij op de Hypsos organisatie rekenen. Dit zal hun spanwijdte vergroten. “

FairPromotion begeleidt Nederlandse en internationale jachtbouw bedrijven bij hun deelname aan bestaande yacht shows en events wereldwijd. Hypsos, opgericht in 1910, is al meer dan 100 jaar werkzaam in live communicatie en verzorgt de realisatie van merkbelevingen op zakelijk, cultureel en retail gebied. 

Vanaf 1 december is het nieuwe adres van FairPromotion: Centurionbaan 220 in Soesterberg. Tot en met eind maart 2017 blijven eigenaren Marlous van Rooijen en Bianca Lazaro vanuit dit kantoor van Hypsos in Soesterberg op de achtergrond betrokken om te zorgen voor een soepele overdracht. 
 

2016-11-29
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV