Magazine
Contact
Home
Febelux lanceert nieuwe website
Febelux heeft haar nieuwe website gelanceerd tijdens de jaarlijkse eDay van de Belgische branchevereniging. Met deze vernieuwde site wil Febelux het eenvoudiger maken voor de bezoekers om de gewenste informatie te vinden en haar leden een platform te bieden voor extra zichtbaarheid.
 

Febelux, Association for the Live Communication Industry, verenigt meer dan 110 leden (organisatoren, venues, standenbouwers en leveranciers) uit de beurzen- en congressector. Om hun groeiend aantal leden én de bezoekers een gepast platform te bieden, is de website volledig in een nieuw jasje gestoken. De bezoeker kan er intuïtief navigeren en de gewenste informatie op een snelle en efficiënte manier terugvinden.

MyFebelux

Deze informatie wordt onder meer geplaatst door de Febelux leden zelf, die allen toegang hebben tot een gepersonaliseerde MyFebelux-gedeelte. Hier kunnen ze hun informatie herwerken, nieuws en vacatures plaatsen en events toevoegen aan de agenda. Op deze manier verhoogt de zichtbaarheid van de eigen activiteiten. Ook het sectornieuws krijgt een prominente plaats op www.febelux.com.
 
Voorzitter Frédéric François “We zijn de laatste jaren aan een sterke opmars bezig wat betreft het samenbrengen van de sector. Dit zetten we graag extra in de kijker met onze nieuwe site, dat hét platform is voor iedereen die bezig is met events in Belux”.


 

2016-11-15
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV