Magazine
Contact
Home
Febelux lanceert nieuwe website
Febelux heeft haar nieuwe website gelanceerd tijdens de jaarlijkse eDay van de Belgische branchevereniging. Met deze vernieuwde site wil Febelux het eenvoudiger maken voor de bezoekers om de gewenste informatie te vinden en haar leden een platform te bieden voor extra zichtbaarheid.
 

Febelux, Association for the Live Communication Industry, verenigt meer dan 110 leden (organisatoren, venues, standenbouwers en leveranciers) uit de beurzen- en congressector. Om hun groeiend aantal leden én de bezoekers een gepast platform te bieden, is de website volledig in een nieuw jasje gestoken. De bezoeker kan er intuïtief navigeren en de gewenste informatie op een snelle en efficiënte manier terugvinden.

MyFebelux

Deze informatie wordt onder meer geplaatst door de Febelux leden zelf, die allen toegang hebben tot een gepersonaliseerde MyFebelux-gedeelte. Hier kunnen ze hun informatie herwerken, nieuws en vacatures plaatsen en events toevoegen aan de agenda. Op deze manier verhoogt de zichtbaarheid van de eigen activiteiten. Ook het sectornieuws krijgt een prominente plaats op www.febelux.com.
 
Voorzitter Frédéric François “We zijn de laatste jaren aan een sterke opmars bezig wat betreft het samenbrengen van de sector. Dit zetten we graag extra in de kijker met onze nieuwe site, dat hét platform is voor iedereen die bezig is met events in Belux”.


 

2016-11-15
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV