Magazine
Contact
Home
Eric Everard verkozen tot ‘Live Communicatie Ambassadeur 2016’
Eric Everard, CEO van Artexis Easyfairs, is verkozen tot ‘Live Communicatie Ambassadeur 2016’. CLC-VECTA reikte de titel op 18 november, de Dag van de Ondernemer, aan hem uit.

 

Eric Everard is oprichter en CEO van Artexis Easyfairs. Het Brusselse bedrijf organiseert vele beurzen, evenementen en congressen, exploiteert 11 venues in België, Nederland en Zweden, heeft 700 medewerkers in dienst en een jaaromzet van ruim 169 miljoen. Internationaal heeft Eric zijn sporen ook meer dan verdiend, zo getuigen zijn benoemingen tot erevoorzitter van UFI en Belgische ‘Manager van het Jaar 2012’. Eric werd meerdere malen genomineerd door branchegenoten en collega’s, die hem prijzen om zijn ambitie en de focus en passie waarmee hij de organisatie heeft weten uit te bouwen en zijn medewerkers laat groeien.

“Ondernemers met focus, lef en passie, met interesse en verbondenheid naar mensen, met de ambitie om met elkaar bijzondere prestaties leveren, dat zijn waardige ambassadeurs voor onze branche. Dit beeld past bij Eric Everard, een gepassioneerd ondernemer die iedere dag bezig is om te verbeteren en te zorgen dat zijn medewerkers zich verbeteren met als doel klanten en bezoekers optimaal te servicen", licht Riemer Rijpkema, directeur CLC-Vecta, de keuze voor Everard toe.

Begin oktober startte CLC-VECTA met haar zoektocht naar de ‘Live Communicatie Ambassadeur 2016’. Leden van de vereniging kregen de kans om collega-leden, die zich over een langere periode binnen het vakgebied hebben onderscheiden of leden die gedurfde initiatieven nemen, voor te dragen. Dat resulteerde in 5 kandidaten, waarna via een online poll de uiteindelijke winnaar werd gekozen.

Uit het grote aantal inzendingen voor deze titel waren ook Han Leenhouts, Founder & trainer Sales & Pepper, Maurits van der Sluis, COO RAI Amsterdam, Michiel Middendorf, General Manager World Forum, en Robert de Vries, Oprichter & directeur Quality Bookings, serieuze kanshebbers. Zij werden door de inzenders onder meer geroemd om hun manier van ondernemen en hart voor de branche.

De Dag van de Ondernemer is een initiatief van MKB-Nederland. MKB-Nederland heeft de 3e vrijdag van november (18 november 2016) uitgeroepen tot Dag van de Ondernemer. Een dag waarop ondernemers worden bedankt voor hun durf en doorzettingsvermogen. De start van een traditie om het ondernemerschap te vieren, ondernemers te bedanken en in het zonnetje te zetten.

2016-11-18
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV