Magazine
Contact
Home
PromZ Event krijgt opvolger in Ahoy
PromZ Event, de vakbeurs voor promotionele producten, verlaat na 16 jaar Jaarbeurs Utrecht en krijgt volgend jaar als opvolger PromZ.live in Rotterdam Ahoy. De beursdagen zijn 10 en 11 mei 2017.
 

PromZ.live wordt een breder opgezet evenement, onder meer door de integratie van de vakbeurs relatiegeschenken RelatieZ en een extra grote rol voor het vakgebied actiemarketing, waarvoor afgelopen jaar een pilot werd gedaan met de beurs Je Klant in Beweging.
 
De opvolger van PromZ Event krijgt ook een nieuwe beursindeling, waarbij de bezoeker net als bij een festival verschillende ‘podia’ kan bezoeken. In totaal krijgt PromZ.live zes van dergelijke special interest segmenten: de gadgetzone, de specialistenstraat, het brandz pavilion, het machinepark, de seminarlounge en het actiemarketingplein.
 
De solide basis van PromZ.live blijven de 215 standhouders die hun aanbod aan promotionele producten, relatiegeschenken en producten en diensten voor actiemarketing aanbieden, aangevuld met vakinhoudelijke seminars. Daarnaast zal er ruimte zijn voor demonstraties, workshops en tentoonstellingen.
 

Verhuizing naar Ahoy

De verhuizing naar Ahoy zorgt voor de ruimtelijke en geestelijke vrijheid om het nieuwe concept verder uit te werken. Organisator John Swaab: “Qua sfeer, uitstraling en beleving past Ahoy beter bij wat wij voor ogen hebben. Geen beurs, maar meer een festival dat het voor een bredere groep aan inkopers aantrekkelijk maakt om tijd vrij te maken voor een bezoek. Ook kunnen we veel nieuwe bezoekers verwachten uit regio Groot Rotterdam, een regio die zich de afgelopen jaren sterk heeft ontwikkeld.”
 

 
 
 
 

2016-11-11
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV