Magazine
Contact
Home
Tienduizenden autoliefhebbers halen hart op tijdens 100% Tuning
Ruim 41.000 bezoekers trokken op zaterdag 15 en zondag 16 oktober naar Rotterdam Ahoy voor de 13e editie van 100% Tuning. Een unieke combinatie van een grote, internationale selectie van gepersonaliseerde showcars, adembenemende driftshows, volop entertainment en de nieuwste hoogstandjes op het gebied van design, performance en car audio vormt de basis voor het car-event dat al jarenlang tienduizenden autoliefhebbers weet te trekken.
 

De belangstelling voor 100% Tuning blijft onverminderd groot. Het event trekt bezoekers uit heel Europa die een grote passie delen voor het personaliseren en verbeteren van auto’s. 100% Tuning biedt ook een grote selectie van unieke showcars die ieder jaar door een team van car hunters worden geselecteerd. Dit jaar waren er onder andere auto’s uit Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Zweden, Italië, Duitsland, Engeland, Ierland en Schotland.

Spectaculair programma

Naast de ruim 200 showcars uit heel Europa is er ook een uitgebreid programma met veel beleving voor de bezoekers. In de AutoWeek Action Arena (powered by Nankang) vonden spectaculaire driftshows plaats waar bezoekers konden genieten van sensationele demonstraties en ‘burning rubber’. De Amerikaanse lowriders lieten hun kunsten zien met behulp van hydrauliek installaties waardoor zij in staat zijn om te ‘hoppen’ met hun auto’s.

In de Audio Installer Battle gingen vier teams de strijd aan om in twee dagen de dikste audio-installatie live op de beurs in te bouwen en in de Airvolution Area konden bezoekers met eigen ogen zien hoe je een luchtvering in je auto inbouwt. Eén van de hoogtepunten was de Supercars Area waar bezoekers zich konden vergapen aan de duurste auto’s, zoals een aantal Lamborghini’s, een Aston Martin en een Nissan GTR met ruim 1200 PK!

Impressie 100% Tuning 2016



 

De 14e editie van 100% Tuning vindt plaats op 30 september en 1 oktober 2017 in Rotterdam Ahoy.
 
foto: © Rotterdam Ahoy | Charles Batenburg


2016-10-18
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV