Magazine
Contact
Home
Bezoekersaantal BBB Maastricht blijft vrijwel gelijk
Horecaevent BBB Maastricht en het gastronomisch event Folie Culinaire hebben van 10 tot en met 12 oktober 13.912 bezoekers getrokken, wat ongeveer gelijk is aan de vorige editie. Het compleet nieuwe eventconcept, waarbij horecaprofessionals en leveranciers elkaar in vier themawerelden konden ontmoeten, kon wel rekenen op een groter aantal exposanten, namelijk 395.

 

Een grote variëteit aan exposanten presenteerde de nieuwste innovaties en trends voor de horeca in de breedste zin van het woord. Een record aantal van hen heeft, mede op basis van de hoge kwaliteit van de bezoekers, aangegeven ook in 2017 weer deel te nemen. Zowel de hoge mate van beslissingsbevoegdheid als het aantal unieke horecabedrijven dat de bezoekers vertegenwoordigden werden gewaardeerd.

Activiteitenprogramma

Ook het activiteitenprogramma was dit jaar verder uitgediept. Bezoekers konden zo’n 125 proeverijen, kookdemonstraties, wedstrijden en workshops bijwonen. Een van de nieuwe initiatieven was de BBB Academy, waar uiteenlopende presentaties konden worden bijgewoond. Dit krijgt, net als andere activiteiten, een vervolg in de periode tot de volgende editie van BBB Maastricht.   

Op Folie Culinaire trokken de demonstraties van 20 gerenommeerde chefs uit de hele wereld en het Gault&Millau Theater veel bekijks. Op de laatste eventdag werd in de goed bezochte Demo Kitchen van Culinaire Saisonnier Restaurant Bord’Eau uitgeroepen tot winnaar van de Grand Prix du Caviar. Winnaar van het Glazen Kalf is Arjan Kuipers van Restaurant De Ertepeller.
 
De volgende editie van BBB Maastricht vindt plaats van 9 tot en met 11 oktober in MECC Maastricht.

 

2016-10-17
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV