Magazine
Contact
Home
Grootste Interactive Experience Center van Europa geopend
Het PresTop Interactive Experience Center in Son, met 450 vierkante meter de grootste in Europa, is per 15 september geopend. Hier kunnen bezoekers meer dan zestig interactieve producten en oplossingen onder één dak zien. In de nieuwe showroom staan naast de standaard grootformaat touchscreens ook interactieve videowalls, buitenzuilen, giant tablets en andere toepassingen aan.

 

De producten zijn overal inzetbaar, zo maakt eigenaar en directeur Alexander Aelberts duidelijk. "We leveren schermen voor winkels, musea, ontvangsthallen, recepties, vergaderruimten en buiten. Ook verhuren we ze voor conferenties, beurzen en andere evenementen. Mede dankzij de smartphone en tablet zijn mensen gewend dat er iets gebeurt als je een scherm aanraakt. Het is aan ons om ze zo te maken dat mensen ze ook zo gaan gebruiken.”

Verhuist naar Son

PresTop verhuisde naar Son om zijn presentatie te verbeteren, zegt Aelberts. "In Best waren we krap behuisd met te weinig uitstraling. Dat maakte het moeilijk om klanten uit de omgeving te trekken. Onze omzet halen we nu voor 70 procent uit het buitenland. We hopen met onze nieuwe presentatie vooral in de thuismarkt extra te groeien. We kunnen klanten met trots hier uitnodigen.”

Aelberts legt uit dat de producten door PresTop zelf worden gemaakt. "We kopen de LCD-schermen in. Daar zetten we een glasplaat voor die we voorzien van elektronische touchfolie. Ons softwarebedrijf Omnivision levert eventueel de interactieve software.”

Flinke aanloop

Het bedrijf groeide flink, maar het ging wel met horten en stoten. Aelberts en zijn team van 26 mensen willen vanuit Son de groei doorzetten. „Verder zien we dat onze producten steeds beter aanslaan. We zijn met zijn allen heel blij met ons nieuwe gebouw. Buiten hebben we een basketbalveld, waar we collegabedrijven uitnodigen om te komen spelen. We hopen hier flink aanloop te krijgen van bedrijven van dichtbij en van ver. Onze producten en onze creativiteit doen de rest. Ik zie ons de komende jaren hier op Ekkersrijt dan ook flink groeien.”
 

2016-10-10
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV