Magazine
Contact
Home
Slotbericht Maison&Objet Paris
De septembereditie van Maison&Objet Paris, die van 2 tot en met 6 september plaatsvond in het beurscomplex van Paris Nord Villepinte, heeft 64.591 vakbezoekers getrokken. Daarvan was iets minder dan de helft afkomstig uit het buitenland. Meer dan 3.000 exposanten uit 64 landen toonden alle nieuwe trends in woondesign en woondecoratie. Ook werd het online platform Maison&Objet and More geïntroduceerd.

 

Specifiek aan de septembereditie is de sector Maison&Objet 'Projects', volledig gewijd aan premium oplossingen voor binnenhuisarchitectuur. (Interieur)Architecten en hotelmanagers werden uitgenodigd om de beste oplossingen voor in- en outdoor inrichting te ontdekken in hal 8, die geheel aan deze sector is gewijd. 

Een noviteit dit jaar was de introductie van het nieuwe digitale platform MOM (Maison&Objet and More): mom.maison-objet.com. Met reeds een prominente aanwezigheid op de sociale media, zoals Facebook (245.000 vrienden) en Instagram (85.000 volgers), ontwikkelt de vakbeurs zich verder met dit nieuwe digitale platform bestemd voor het vinden van producten en het leggen van zakelijke contacten. MOM presenteert een selectie van ruim 15.000 producten aan de community, en elk artikel is voorzien van een gedetailleerde omschrijving met foto’s en verwijst rechtstreeks naar de leverancier.  

Tegelijkertijd konden beursbezoekers en consumenten de beleving van de Maison&Objet terugvinden in de straten van Parijs in het kader van de Paris Design Week. 

De volgende editie van Maison&Objet vindt van 20 tot en met 24 januari 2017 plaats

2016-09-28
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV