Magazine
Contact
Home
Slotbericht Maison&Objet Paris
De septembereditie van Maison&Objet Paris, die van 2 tot en met 6 september plaatsvond in het beurscomplex van Paris Nord Villepinte, heeft 64.591 vakbezoekers getrokken. Daarvan was iets minder dan de helft afkomstig uit het buitenland. Meer dan 3.000 exposanten uit 64 landen toonden alle nieuwe trends in woondesign en woondecoratie. Ook werd het online platform Maison&Objet and More geïntroduceerd.

 

Specifiek aan de septembereditie is de sector Maison&Objet 'Projects', volledig gewijd aan premium oplossingen voor binnenhuisarchitectuur. (Interieur)Architecten en hotelmanagers werden uitgenodigd om de beste oplossingen voor in- en outdoor inrichting te ontdekken in hal 8, die geheel aan deze sector is gewijd. 

Een noviteit dit jaar was de introductie van het nieuwe digitale platform MOM (Maison&Objet and More): mom.maison-objet.com. Met reeds een prominente aanwezigheid op de sociale media, zoals Facebook (245.000 vrienden) en Instagram (85.000 volgers), ontwikkelt de vakbeurs zich verder met dit nieuwe digitale platform bestemd voor het vinden van producten en het leggen van zakelijke contacten. MOM presenteert een selectie van ruim 15.000 producten aan de community, en elk artikel is voorzien van een gedetailleerde omschrijving met foto’s en verwijst rechtstreeks naar de leverancier.  

Tegelijkertijd konden beursbezoekers en consumenten de beleving van de Maison&Objet terugvinden in de straten van Parijs in het kader van de Paris Design Week. 

De volgende editie van Maison&Objet vindt van 20 tot en met 24 januari 2017 plaats

2016-09-28
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV