Magazine
Contact
Home
Evenementenhal en Maison van den Boer gaan nieuwe samenwerking aan
Evenementenhal Gorinchem en Maison van den Boer gaan gezamenlijk de consumentenbeurs ‘Taste & Travel’ opzetten. Beide partijen voegen hun onderscheidende kenmerken bij elkaar om de beurs verder te professionaliseren en te laten groeien. Taste & Travel beoogt culinaire foodbeleving hand in hand te laten gaan met bijzondere reisverhalen en informatie over exclusieve vakantiebestemmingen.
 

In 2015 werd de derde editie van deze consumentenbeurs zelfstandig opgezet door Maison van den Boer. Het bedrijf is gespecialiseerd in faciliteren van feesten, catering en partijen. “En wij zijn gespecialiseerd in beurzen, dus een perfecte combinatie. Zo voegen we onze USP’s samen met die van Maison van den Boer. Op die manier ontstaat er een krachtig concept met volledige expertise op het gebied van ontzorgen, organiseren en faciliteren”, legt Babette Fokkens namens Evenementenhal uit. 

De vierde editie van Taste & Travel vindt plaats op zaterdag 28 en zondag 29 januari 2017 in het Hulstkamp Gebouw in Rotterdam, de thuishaven van Maison van den Boer.

 

2016-09-16
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV