Magazine
Contact
Home
bezoekersaantal TIV Hardenberg loopt in 2016 terug
De 2016 editie van de Technische Industriële Vakbeurs (TIV) heeft bijna 9.000 bezoekers verwelkomd, terwijl dat er in 2015 ruim 12.500 waren en in 2014 13.420. Volgens Evenementenhal is de terugval te wijten aan de tropische temperaturen op de beursdagen, 6,7 en 8 september, en het feit dat de beursdagen vlak na de vakantie vielen. Vandaar dat de 2017 editie wat later in september plaats zal vinden.



 

Ook de strengere selectie vooraf zorgde voor minder, maar kwalitatief betere, bezoekers en de organisatie was tevreden met de hoeveelheid orders die daar uit voortkwam. 

TIV Hardenberg zal in 2017 plaatsvinden op 19, 20 en 21 september in Evenementenhal
http://www.evenementenhal.nl/tiv

2016-09-16
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV