Magazine
Contact
Home
Gielissen neemt coördinerende rol Nederlandse paviljoens over van het NCH
Gielissen Interiors | Exhibitions | Events heeft per direct de coördinerende rol van de Nederlandse paviljoens op grote internationale beurzen van het NCH overgenomen. Bij een heroriëntatie op haar kerntaken heeft het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering besloten deze Nederlandse paviljoens niet langer te organiseren. Ook de bestaande contracten voor komende beurzen als SIAL 2016 én Nordic Organic Food Fair 2016 zijn overgenomen. 

 

In de Nederlandse paviljoens kunnen bedrijven zich op grote beurzen in een gezamenlijke Nederlandse setting individueel presenteren aan een internationaal publiek. Gielissen Interiors | Exhibitions | Events nam altijd al voor veel van deze paviljoens de services en realisatie voor haar rekening. Ze is preferred partner van het NCH en heeft veel (internationale) kennis en ervaring rond beurzen en Foodevents.

Naast de Nederlandse paviljoens op onder meer Anuga, Gulfood, Nordic Organic Food Fair, WorldFood Warsaw en SIAL, zal Gielissen zich ook inspannen om Nederlandse inzendingen voor andere beurzen te realiseren. Om de overgang voor relaties van het NCH zo soepel mogelijk te laten verlopen, treedt de projectmanager van het NCH in dienst bij Gielissen

 

2016-07-22
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV