Magazine
Contact
Home
Agrarische Vakbeurzen Evenementenhal en Prosu gaan partnership aan
Op 7 juli 2016 trapten de Agrarische Vakbeurzen van Evenementenhal en Prosu hun samenwerking én het komend beursseizoen af. Evenementenhal en Prosu werken al samen sinds de eerste Landbouwbeurs in 1996 en Prosu speelt vanuit haar database-expertise een grote rol in de uitnodigingsservice en kwalitatieve bezoekerswerving van Evenementenhal.

 

Prosu Databased Marketing levert met haar Stand Traffic Generator extra standbezoeken op, voor én met de exposant. “Wij zien dat exposanten tijdens een beurs hun uiterste best doen om goede bezoekers te krijgen op hun stand. Bij het vooraf werven van het juiste potentieel ligt nog ruimte voor verbetering,” aldus Peter Arkenbout van Prosu. Met de Stand Traffic Generator helpt Prosu exposanten door het vooraf inplannen van afspraken op de stand.

Prosu Media Producties stelt de officiële beursspecial samen voor de agrarische eventtitels. Algemeen manager Henk Stoel: “Met de beursspecials kunnen bezoekers zich voorbereiden op de beurs en oriënteren op investeringen. Exposanten kunnen zich hierin profileren en hun beursmoment verlengen." 

In aanloop naar de beurzen starten Evenementenhal en Prosu Media Producties deze zomer met vlogs en blogs. “Hierin volgen we agrariërs, maar ook exposanten, gedurende een bepaalde tijd met als algemeen uitgangspunt: ‘Wat speelt er in de markt?’. Daarnaast geeft Prosu Media Producties weer de bonnenboekjes uit. Een laagdrempelige manier, ter ondersteuning van standmedewerkers, om leads te verkrijgen en adressen te verzamelen. 

Ook levert Prosu een bijdrage aan de kennisprogrammering in samenwerking met de Programma Manager van Evenementenhal. Exposanten krijgen extra gelegenheid om hun specifieke kennis tijdens meerdere lezingen te presenteren. Prosu Databased Marketing informeert voorafgaand aan de beurs de juiste doelgroep over de lezingen. Zo streven Evenementenhal en Prosu een optimale match tussen vakkennis van exposanten en agrarische ondernemers na.

2016-07-11
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV