Magazine
Contact
Home
Evenementenhal lanceert datingfunctionaliteit voor ondernemers
Evenementenhal breidt haar eigen Evenementenhal-app uit met een Match & Meet functie. Deze functie is vanaf de vakbeurs Energy Platform (31 mei tot en met 2 juni) te gebruiken door exposanten en bezoekers. Match & Meet maakt het voor exposanten eenvoudig om relevante leads te contacten. Zo gaat netwerken nog sneller.
 

“Zie het als een zakelijke Tinder", zegt Dennis Wijnands, Manager Marketing & Communicatie van Evenementenhal. De bezoeker van de beurs geeft aan interesse te hebben in een exposant. De exposant krijgt hier een melding van. Is hij of zij ook geïnteresseerd, dan volgt er een match en is het mogelijk om de volgende stap te zetten.”

Exposanten moeten branches selecteren waarin ze werkzaam of geïnteresseerd zijn. Er kunnen maximaal drie branches worden geselecteerd. Met deze criteria worden matches gemaakt met bezoekers die dezelfde voorkeuren hebben ingegeven. Bezoekers kunnen in de app aangeven in welke exposanten ze geïnteresseerd zijn. Deze kunnen ze favoriet maken. Op het moment dat dit is gedaan, krijgt de exposant een melding en kan er gematched worden.
 

Evenementenhal-app

De Evenementenhal App is in het najaar van 2015 gelanceerd. Met deze app hebben exposanten een tool die hun leads registreert en kwalificeert. En dat binnen enkele seconden. Met de data die exposanten krijgen, kunnen ze direct aan de slag met een follow-up, en hebben zij een rapportage die inzichtelijk maakt hoe succesvol de beursdeelname is.

De app biedt verder actuele en relevante beursinformatie, als openingstijden, het kennisprogramma, de deelnemerslijst, het dagmenu en de plattegrond. De Evenementenhal App wordt aangeboden in het Nederlands, Engels en Duits.





 

2016-05-31
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV