Magazine
Contact
Home
Evenementenhal lanceert datingfunctionaliteit voor ondernemers
Evenementenhal breidt haar eigen Evenementenhal-app uit met een Match & Meet functie. Deze functie is vanaf de vakbeurs Energy Platform (31 mei tot en met 2 juni) te gebruiken door exposanten en bezoekers. Match & Meet maakt het voor exposanten eenvoudig om relevante leads te contacten. Zo gaat netwerken nog sneller.
 

“Zie het als een zakelijke Tinder", zegt Dennis Wijnands, Manager Marketing & Communicatie van Evenementenhal. De bezoeker van de beurs geeft aan interesse te hebben in een exposant. De exposant krijgt hier een melding van. Is hij of zij ook geïnteresseerd, dan volgt er een match en is het mogelijk om de volgende stap te zetten.”

Exposanten moeten branches selecteren waarin ze werkzaam of geïnteresseerd zijn. Er kunnen maximaal drie branches worden geselecteerd. Met deze criteria worden matches gemaakt met bezoekers die dezelfde voorkeuren hebben ingegeven. Bezoekers kunnen in de app aangeven in welke exposanten ze geïnteresseerd zijn. Deze kunnen ze favoriet maken. Op het moment dat dit is gedaan, krijgt de exposant een melding en kan er gematched worden.
 

Evenementenhal-app

De Evenementenhal App is in het najaar van 2015 gelanceerd. Met deze app hebben exposanten een tool die hun leads registreert en kwalificeert. En dat binnen enkele seconden. Met de data die exposanten krijgen, kunnen ze direct aan de slag met een follow-up, en hebben zij een rapportage die inzichtelijk maakt hoe succesvol de beursdeelname is.

De app biedt verder actuele en relevante beursinformatie, als openingstijden, het kennisprogramma, de deelnemerslijst, het dagmenu en de plattegrond. De Evenementenhal App wordt aangeboden in het Nederlands, Engels en Duits.





 

2016-05-31
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV