Magazine
Contact
Home
TMG neemt International Fashion Week over
De Telegraaf Media Groep is volledig eigenaar geworden van International Fashion Week, de organisatie achter het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Naast het event zal TMG een online platform over Nederlandse mode lanceren.De overname werd op 17 mei bekend gemaakt tijdens de presentatie van het programma voor de zomereditie van de Amsterdamse Fashionweek, die van 1 tot 11 juli plaatsvindt op het Westergasterrein in Amsterdam.
 

De ambitie van TMG is om door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven. Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige online platform over de Nederlandse mode-industrie, fashionweek.nl, is een verrijking voor het portfolio van TMG. TMG krijgt bovendien toegang tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden.

Voor het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam betekent het in één klap een verveelvoudiging van haar bereik en daarmee een enorm en welverdiend podium voor de Nederlandse mode. De 25ste editie van de halfjaarlijkse modeweek zal in het teken staan van jong talent.

 

2016-05-20
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV