Magazine
Contact
Home
TMG neemt International Fashion Week over
De Telegraaf Media Groep is volledig eigenaar geworden van International Fashion Week, de organisatie achter het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Naast het event zal TMG een online platform over Nederlandse mode lanceren.De overname werd op 17 mei bekend gemaakt tijdens de presentatie van het programma voor de zomereditie van de Amsterdamse Fashionweek, die van 1 tot 11 juli plaatsvindt op het Westergasterrein in Amsterdam.
 

De ambitie van TMG is om door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven. Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige online platform over de Nederlandse mode-industrie, fashionweek.nl, is een verrijking voor het portfolio van TMG. TMG krijgt bovendien toegang tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden.

Voor het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam betekent het in één klap een verveelvoudiging van haar bereik en daarmee een enorm en welverdiend podium voor de Nederlandse mode. De 25ste editie van de halfjaarlijkse modeweek zal in het teken staan van jong talent.

 

2016-05-20
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV