Magazine
Contact
Home
TMG neemt International Fashion Week over
De Telegraaf Media Groep is volledig eigenaar geworden van International Fashion Week, de organisatie achter het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Naast het event zal TMG een online platform over Nederlandse mode lanceren.De overname werd op 17 mei bekend gemaakt tijdens de presentatie van het programma voor de zomereditie van de Amsterdamse Fashionweek, die van 1 tot 11 juli plaatsvindt op het Westergasterrein in Amsterdam.
 

De ambitie van TMG is om door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven. Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige online platform over de Nederlandse mode-industrie, fashionweek.nl, is een verrijking voor het portfolio van TMG. TMG krijgt bovendien toegang tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden.

Voor het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam betekent het in één klap een verveelvoudiging van haar bereik en daarmee een enorm en welverdiend podium voor de Nederlandse mode. De 25ste editie van de halfjaarlijkse modeweek zal in het teken staan van jong talent.

 

2016-05-20
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV