Magazine
Contact
Home
BBB Maastricht gaat voor succes met nieuw beursconcept
BBB Maastricht wil een toonaangevende rol gaan spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector en heeft daarvoor een nieuw concept ontwikkeld. De beurs voor horecaprofessionals ontwikkelt zich naar een evenment waarbij deelnemers de ins en outs te horen krijgen voor een succesvol horecabedrijf.

Het leveren van een bijdrage voor succes in de horeca, wat betekent dat precies? Peter Bardoul, marketing & communication manager van Mecc Maastricht, legt uit: 'Wij hebben de trends op het gebied van horeca goed in beeld en werken dat samen met een aantal partners, experts op het gebied, uit tot een beurs, of beter gezegd, een evenement. Zo is er een thematische indeling met vier werelden ontstaan: Beverage Beach, Food Forest, Variety Valley en Folie Culinaire.' 

Ook zal er een brede randprogrammering zijn met lezingen, workshops en dergelijke, waarin aanbevelingen worden gedaan voor een succesvolle zaak. Onderwerpen als gastvrijheid, hoe maak ik een goede omzet, en hoe trek je klanten, zullen aan bod komen. Bovendien zullen er vanuit BBB Maastricht gedurende het hele jaar activiteiten georganiseerd worden, zoals netwerkbijeenkomsten, wedstrijden en trainingen.

In lijn met het nieuwe concept is er ook een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het kleurrijke beeldmerk symboliseert de diversiteit qua doelgroepen en producten binnen de horeca. Daarnaast staat het voor de opgaande lijn op weg naar succes en het kroontje op het werk van horecaprofessionals.

BBB Maastricht wordt van 10 tot en met 12 oktober 2016 gehouden in MECC Maastricht. 

2016-03-30
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV