Magazine
Contact
Home
BBB Maastricht gaat voor succes met nieuw beursconcept
BBB Maastricht wil een toonaangevende rol gaan spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector en heeft daarvoor een nieuw concept ontwikkeld. De beurs voor horecaprofessionals ontwikkelt zich naar een evenment waarbij deelnemers de ins en outs te horen krijgen voor een succesvol horecabedrijf.

Het leveren van een bijdrage voor succes in de horeca, wat betekent dat precies? Peter Bardoul, marketing & communication manager van Mecc Maastricht, legt uit: 'Wij hebben de trends op het gebied van horeca goed in beeld en werken dat samen met een aantal partners, experts op het gebied, uit tot een beurs, of beter gezegd, een evenement. Zo is er een thematische indeling met vier werelden ontstaan: Beverage Beach, Food Forest, Variety Valley en Folie Culinaire.' 

Ook zal er een brede randprogrammering zijn met lezingen, workshops en dergelijke, waarin aanbevelingen worden gedaan voor een succesvolle zaak. Onderwerpen als gastvrijheid, hoe maak ik een goede omzet, en hoe trek je klanten, zullen aan bod komen. Bovendien zullen er vanuit BBB Maastricht gedurende het hele jaar activiteiten georganiseerd worden, zoals netwerkbijeenkomsten, wedstrijden en trainingen.

In lijn met het nieuwe concept is er ook een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het kleurrijke beeldmerk symboliseert de diversiteit qua doelgroepen en producten binnen de horeca. Daarnaast staat het voor de opgaande lijn op weg naar succes en het kroontje op het werk van horecaprofessionals.

BBB Maastricht wordt van 10 tot en met 12 oktober 2016 gehouden in MECC Maastricht. 

2016-03-30
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV