Magazine
Contact
Home
BBB Maastricht gaat voor succes met nieuw beursconcept
BBB Maastricht wil een toonaangevende rol gaan spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector en heeft daarvoor een nieuw concept ontwikkeld. De beurs voor horecaprofessionals ontwikkelt zich naar een evenment waarbij deelnemers de ins en outs te horen krijgen voor een succesvol horecabedrijf.

Het leveren van een bijdrage voor succes in de horeca, wat betekent dat precies? Peter Bardoul, marketing & communication manager van Mecc Maastricht, legt uit: 'Wij hebben de trends op het gebied van horeca goed in beeld en werken dat samen met een aantal partners, experts op het gebied, uit tot een beurs, of beter gezegd, een evenement. Zo is er een thematische indeling met vier werelden ontstaan: Beverage Beach, Food Forest, Variety Valley en Folie Culinaire.' 

Ook zal er een brede randprogrammering zijn met lezingen, workshops en dergelijke, waarin aanbevelingen worden gedaan voor een succesvolle zaak. Onderwerpen als gastvrijheid, hoe maak ik een goede omzet, en hoe trek je klanten, zullen aan bod komen. Bovendien zullen er vanuit BBB Maastricht gedurende het hele jaar activiteiten georganiseerd worden, zoals netwerkbijeenkomsten, wedstrijden en trainingen.

In lijn met het nieuwe concept is er ook een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het kleurrijke beeldmerk symboliseert de diversiteit qua doelgroepen en producten binnen de horeca. Daarnaast staat het voor de opgaande lijn op weg naar succes en het kroontje op het werk van horecaprofessionals.

BBB Maastricht wordt van 10 tot en met 12 oktober 2016 gehouden in MECC Maastricht. 

2016-03-30
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV