Magazine
Contact
Home
BBB Maastricht gaat voor succes met nieuw beursconcept
BBB Maastricht wil een toonaangevende rol gaan spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector en heeft daarvoor een nieuw concept ontwikkeld. De beurs voor horecaprofessionals ontwikkelt zich naar een evenment waarbij deelnemers de ins en outs te horen krijgen voor een succesvol horecabedrijf.

Het leveren van een bijdrage voor succes in de horeca, wat betekent dat precies? Peter Bardoul, marketing & communication manager van Mecc Maastricht, legt uit: 'Wij hebben de trends op het gebied van horeca goed in beeld en werken dat samen met een aantal partners, experts op het gebied, uit tot een beurs, of beter gezegd, een evenement. Zo is er een thematische indeling met vier werelden ontstaan: Beverage Beach, Food Forest, Variety Valley en Folie Culinaire.' 

Ook zal er een brede randprogrammering zijn met lezingen, workshops en dergelijke, waarin aanbevelingen worden gedaan voor een succesvolle zaak. Onderwerpen als gastvrijheid, hoe maak ik een goede omzet, en hoe trek je klanten, zullen aan bod komen. Bovendien zullen er vanuit BBB Maastricht gedurende het hele jaar activiteiten georganiseerd worden, zoals netwerkbijeenkomsten, wedstrijden en trainingen.

In lijn met het nieuwe concept is er ook een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het kleurrijke beeldmerk symboliseert de diversiteit qua doelgroepen en producten binnen de horeca. Daarnaast staat het voor de opgaande lijn op weg naar succes en het kroontje op het werk van horecaprofessionals.

BBB Maastricht wordt van 10 tot en met 12 oktober 2016 gehouden in MECC Maastricht. 

2016-03-30
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV