Magazine
Contact
Home
Daan de Jong nieuwe Digital Director UBM EMEA Amsterdam
Het digitale team van UBM EMEA Amsterdam zal per heden versterkt worden door een nieuwe Digital Director, Daan de Jong. De Jong rapporteert in deze functie rechtstreeks aan John van der Valk, Managing Director. Ook maakt hij onderdeel uit van het UBM EMEA Amsterdam Senior Leadership Team.

Voorheen was De Jong als Director Product Management bij Elsevier verantwoordelijk voor de ontwikkeling en management van online databases en software in de biomedische  industrie. Voorafgaand aan zijn functie bij Elsevier had De Jong verschillende online en marketing functies bij Reed Business. Hij ziet zijn nieuwe functie als een uitdaging: "UBM brengt wereldwijd vraag en aanbod bijeen op beurzen. Als digitaal team verrijken we de beursbeleving met online directories, apps en matchmaking. Een uitdaging daarbij is het mondiale karakter van de business."

Het aantrekken van Daan de Jong is slechts een eerste stap in de ontwikkeling van het digitale portfolio. De komende maanden wordt flink geïnvesteerd in het versterken van online proposities en de integratie van online en offline matchmaking. Om die uitdaging aan te gaan, zoekt UBM EMEA Amsterdam aanvullende versterking voor het digitale team en is op zoek naar productmanagers, online marketeers en sales professionals met passie voor digitale producten.
 

2016-03-21
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV