Magazine
Contact
Home
Daan de Jong nieuwe Digital Director UBM EMEA Amsterdam
Het digitale team van UBM EMEA Amsterdam zal per heden versterkt worden door een nieuwe Digital Director, Daan de Jong. De Jong rapporteert in deze functie rechtstreeks aan John van der Valk, Managing Director. Ook maakt hij onderdeel uit van het UBM EMEA Amsterdam Senior Leadership Team.

Voorheen was De Jong als Director Product Management bij Elsevier verantwoordelijk voor de ontwikkeling en management van online databases en software in de biomedische  industrie. Voorafgaand aan zijn functie bij Elsevier had De Jong verschillende online en marketing functies bij Reed Business. Hij ziet zijn nieuwe functie als een uitdaging: "UBM brengt wereldwijd vraag en aanbod bijeen op beurzen. Als digitaal team verrijken we de beursbeleving met online directories, apps en matchmaking. Een uitdaging daarbij is het mondiale karakter van de business."

Het aantrekken van Daan de Jong is slechts een eerste stap in de ontwikkeling van het digitale portfolio. De komende maanden wordt flink geïnvesteerd in het versterken van online proposities en de integratie van online en offline matchmaking. Om die uitdaging aan te gaan, zoekt UBM EMEA Amsterdam aanvullende versterking voor het digitale team en is op zoek naar productmanagers, online marketeers en sales professionals met passie voor digitale producten.
 

2016-03-21
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV