Magazine
Contact
Home
Daan de Jong nieuwe Digital Director UBM EMEA Amsterdam
Het digitale team van UBM EMEA Amsterdam zal per heden versterkt worden door een nieuwe Digital Director, Daan de Jong. De Jong rapporteert in deze functie rechtstreeks aan John van der Valk, Managing Director. Ook maakt hij onderdeel uit van het UBM EMEA Amsterdam Senior Leadership Team.

Voorheen was De Jong als Director Product Management bij Elsevier verantwoordelijk voor de ontwikkeling en management van online databases en software in de biomedische  industrie. Voorafgaand aan zijn functie bij Elsevier had De Jong verschillende online en marketing functies bij Reed Business. Hij ziet zijn nieuwe functie als een uitdaging: "UBM brengt wereldwijd vraag en aanbod bijeen op beurzen. Als digitaal team verrijken we de beursbeleving met online directories, apps en matchmaking. Een uitdaging daarbij is het mondiale karakter van de business."

Het aantrekken van Daan de Jong is slechts een eerste stap in de ontwikkeling van het digitale portfolio. De komende maanden wordt flink geïnvesteerd in het versterken van online proposities en de integratie van online en offline matchmaking. Om die uitdaging aan te gaan, zoekt UBM EMEA Amsterdam aanvullende versterking voor het digitale team en is op zoek naar productmanagers, online marketeers en sales professionals met passie voor digitale producten.
 

2016-03-21
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
Brood-en banketbakkerij beurs Europain die van 3 tot en met 6 februari plaatsvond in Parijs, heeft ruim 52.000 bezoekers getrokken. Een derde daarvan kwam uit het buitenland. Nieuw dit jaar was het Europain Forum, een denktank voor de branche voor de jaren 2020.
 
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV