Magazine
Contact
Home
Bezoekersaantal Transport Compleet Hardenberg stabiel gebleven
Transport Compleet in Evenementenhal Hardenberg is op 15, 16 en 17 maart bezocht door 15.441 geïnteresseerden. Dat is nagenoeg gelijk aan de editie in 2015. Dit jaar was de vakbeurs voor het eerst uitgebreid met een Werken- en Lerenplein en een Kennistheater op de beursvloer.

De tweede dag was de drukst bezochte met bijna 6.000 bezoekers. Naast netwerksessies en demonstraties zijn er meerdere transportvoertuigen verkocht. Op het Werken- en Lerenplein konden (jong)volwassenen zich oriënteren op een opleiding of baan in de richting transport en logistiek. Ook werd hier informatie ingewonnen over opleidingstrajecten en rijopleidingen. 

“Wij kijken terug op drie geweldige beursdagen. Zowel exposanten als bezoekers waren zeer positief gestemd. We gaan ons nu weer volledig richten op de komende editie”, zei Vincent Bilanovic namens Evenementenhal. 

De eerstvolgende editie van Transport Compleet is 21, 22 en 23 maart 2017

2016-03-20
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV