Magazine
Contact
Home
Bezoekersaantal Transport Compleet Hardenberg stabiel gebleven
Transport Compleet in Evenementenhal Hardenberg is op 15, 16 en 17 maart bezocht door 15.441 geïnteresseerden. Dat is nagenoeg gelijk aan de editie in 2015. Dit jaar was de vakbeurs voor het eerst uitgebreid met een Werken- en Lerenplein en een Kennistheater op de beursvloer.

De tweede dag was de drukst bezochte met bijna 6.000 bezoekers. Naast netwerksessies en demonstraties zijn er meerdere transportvoertuigen verkocht. Op het Werken- en Lerenplein konden (jong)volwassenen zich oriënteren op een opleiding of baan in de richting transport en logistiek. Ook werd hier informatie ingewonnen over opleidingstrajecten en rijopleidingen. 

“Wij kijken terug op drie geweldige beursdagen. Zowel exposanten als bezoekers waren zeer positief gestemd. We gaan ons nu weer volledig richten op de komende editie”, zei Vincent Bilanovic namens Evenementenhal. 

De eerstvolgende editie van Transport Compleet is 21, 22 en 23 maart 2017

2016-03-20
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV