Magazine
Contact
Home
Bedrijvencontactdagen nieuwe stijl voor West-Nederland
Een beurs voor de regio om overheid en bedrijfsleven met elkaar in contact te brengen: dat is de doelstelling van de BC-dagen die op 22 en 23 november 2016 zullen plaatsvinden in de Broodfabriek in Rijswijk. Deze 'Bedrijvencontactdagen nieuwe stijl' zijn voor bedrijven, instellingen en overheden uit West-Nederland en toegankelijk voor zakelijk publiek.
 

De BC-dagen beogen om overheid en bedrijfsleven meer (onderling) met elkaar in contact te brengen om zo op de hoogte te komen van elkaars activiteiten, te ontdekken waar aanvulling en versterking mogelijk is, en zo krachten te bundelen.

"Het is in toenemende mate van doorslaggevend belang om on- en offline activiteiten goed te combineren, om contacten te leggen en onderhouden, te netwerken, te inspireren, kennis te delen en samen zaken te doen", aldus organisator New Way 2 Go. Het reclame- en organisatiebureau organiseert deze beurs samen met een aantal partners, waaronder MVO Nederland, een bedrijf dat staat voor een duurzame bedrijfsvoering

De BC-dagen vinden plaats in de Broodfabriek in Rijswijk, vanwege de centrale ligging in West-Nederland. Naast mogelijkheden voor presentatie, zoals stands en vloeroppervlakte, bieden de BC-dagen ook mogelijkheden voor ondernemerspleinen. Daar kunnen ondernemers en organisatie ruimte huren om te netwerken. Ook zullen er door verschillende professionals een aantal workshops worden gegeven, toegesneden op wensen en eisen van en vanuit de lokale markt. Ten slotte worden er verschillende prijzen uitgereikt tijdens de beursdagen. Zo is er een prijs voor de meest innovatieve ondernemer, de meest veelbelovende starter en eentje voor de mooiste stand. 

De BC-dagen zullen plaatsvinden op 22 en 23 november 2016 in de Broodfabriek te Rijswijk. Entree is kosteloos op vertoon van een relatiekaart/toegangskaart.

 

2016-03-15
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV