Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs lanceert Happy & Healthy met flashmob
Happy & Healthy, het nieuwe onderdeel van de Huishoudbeurs, is op een ludieke manier geïntroduceerd op Station Amsterdam Centraal. Wie op 11 februari rond 17.00 op het voorplein van het station liep, kon de tientallen dansers niet missen die in drie minuten tijd een flashmob lieten zien.
 

De dansers showden op de beat van Kerwin du Bois en onder leiding van Michèle Vernout van Dansschool Dans-dansen en bekend personal trainer Carlos Lens verschillende workout moves met de befaamde Huishoudbeurs-shoppers voor editie 2016. Reizigers deden spontaan mee en zorgden samen voor een unieke flashmob. Met deze workout flashmob introduceert de Huishoudbeurs het nieuwe segment Happy & Healthy: een wereld waarin bewegen en gezond eten centraal staat en inspiratie te vinden is in lezingen, workouts met Carlos Lens en workshops zoals bijvoorbeeld Lach Yoga, Braingym, Chinese massage en klankschaalmeditatie.

De Huishoudbeurs vindt plaats van 20 tot en met 28 februari 2016 in RAI Amsterdam.

 

2016-02-12
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV