Magazine
Contact
Home
Liever thuis! en Best Friend Event nieuw op Huishoudbeurs 2016
Liever thuis! en het Best Friend Event zijn twee nieuwe side-events tijdens Huishoudbeurs 2016. De consumentenbeurs biedt in totaal zo'n 30 workshops, diverse presentaties en shows en 5 side-events, als aanvulling op de beursvloer waarop meer dan 350 bedrijven zich presenteren.
 

Liever thuis! toont de slimste, handigste en makkelijkste producten en diensten die het woongemak en leefcomfort kunnen verhogen, ook met het oog op ouder worden in eigen huis. Lekker eten en gezond leven, goed slapen en comfortabel zitten komen aan bod, evenals het veilig en slimmer maken van je woning. Dierenliefhebbers kunnen bij het Best Friend Event de nieuwste gadgets en verschillende voersoorten en accessoires vinden voor ieder huisdier. Ook demonstraties, lezingen over dierengedrag en meet & greets met gedragstrainers staan op het programma. Naast deze nieuwe side-events zijn er ook de vertrouwde Negenmaandenbeurs, The Model convention en voor het tweede jaar het Azië Pasar Malam Festival.

De aangeboden workshops variëren van zelf sieraden maken tot een lachworkshop of hoelahoepen, klankschaalmeditatie, braingym of beautytips. Bij ‘Bring your blog/vlog to life’ krijgen bezoekers de kans om bekende bloggers, vloggers en Instagrammers te ontmoeten. Deze bekende beïnvloeders hebben allemaal op hun eigen manier hun offline ontmoeting ingevuld. Zo is vlogger Nanne Meijer aanwezig om een uitzending voor Brandstof te filmen en geeft blogger Lienke van Dear Good Morning een Meet & Greet. 

Van 20 tot en met 28 februari 2016 vindt de Huishoudbeurs plaats in RAI Amsterdam. Hoofdsponsors van de beurs zijn Miss Etam en Leaseplan. De beurs is dagelijks geopend van 11.00 tot 18.00 uur, op donderdag 25 en vrijdag 26 februari van 11.00 tot 22.00 uur.
 

2016-02-08
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV