Magazine
Contact
Home
MECC Maastricht gaat verder met drie cateringpartners
Om haar dienstverlening te optimaliseren gaat MECC Maastricht samenwerken met drie cateraars, te weten Maison van den Boer, Van Melick en Hutten Catering. Sinds de opening 27 jaar geleden heeft MECC Maastricht naar tevredenheid exclusief samengewerkt met Maison van den Boer. Om nog beter op de behoeften van haar klanten te kunnen inspelen, is besloten tot uitbreiding van het aantal cateringpartners. 
 

Na zorgvuldig marktonderzoek en een gedegen selectieprocedure is gekozen voor Maison van den Boer, Van Melick en Hutten Catering. Deze partijen hebben hun sporen verdiend en vullen elkaar uitstekend aan. Hierdoor is MECC Maastricht in staat een breed assortiment van hoge kwaliteit in uiteenlopende prijsklassen aan te bieden. Op basis van de bezoekersdoelgroep kunnen organisatoren van evenementen, beurzen en congressen hun catering optimaal invullen. Deze ontwikkeling past binnen de strategie van MECC Maastricht om partner van organisatoren te zijn en samen te ondernemen. Deze ontwikkeling past binnen de strategie van MECC Maastricht om partner van organisatoren te zijn en samen te ondernemen.

"Catering is een belangrijk onderdeel van elk eventconcept en draagt wezenlijk bij aan de beleving van bezoekers. Gezien de grote diversiteit aan events in het MECC is het in het belang van zowel organisatoren als bezoekers dat we een breed pakket van hoge kwaliteit kunnen aanbieden; een TEFAF-bezoeker heeft immers andere wensen dan een bezoeker van een internationaal congres of publieksevenement”, verwoord Cateringmanager Patrick Ummels het besluit. Hij is aangesteld om het serviceniveau te verhogen en klanten te ontzorgen en brengt samen met organisatoren de cateringbehoeften in kaart en maakt vervolgens een voorstel-op-maat. 
 

2016-01-31
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV