Magazine
Contact
Home
Horecava presenteert segment Dranken in festivalsetting
Op de aanstaande Horecava zal met name het segment Dranken vernieuwend voor de dag komen, inhakend op de trend van de populaire foodfestivals. De 60e editie van deze ontmoetingsplaats voor professionals uit de foodservice industrie vindt plaats van maandag 11 tot en met donderdag 14 januari in RAI Amsterdam.
 

De jaren waarop de afdeling Dranken in een wat donkere hal van de RAI weggestopt was, zijn voorbij. Wijn- en cocktailbars, bierbarretjes en foodtrucks, geplaatst in een lichte en frisse hal, moeten de bezoeker de ervaring van een festival geven.
 
Ook is het aanbod divers dan voorgaande jaren. Zo zijn er op het Horecava Festival initiatieven op het gebied van menu-engineering, drankencombinaties en eventorganisatie en kun je bijvoorbeeld terecht bij een dagelijks spreekuur ‘Tips & Trucks’ voor advies over een rollende keuken. Ook het gebruik maken van artiesten en muziek voor de beleving van de consument komt aan bod.
 
Sweet Emotions is er voor de bijzondere dessertbeleving met een stand die opgebouwd is rond de vier jaargetijden. Professionals in het biersegment kunnen tijdens de Horecava inspiratie opdoen in het pop-up restaurant De Bierfabriek en het NK Biertappen.
 

Horecava

Data: 11 - 14 januari 2016
Locatie: RAI Amsterdam
 

2016-01-04
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV