Magazine
Contact
Home
Munichfashion.company neemt beurzen over van failliete TMS Dresden
De Duitse beursorganisator munichfashion.company, die onder het merk The Supreme Group jaarlijks elf modebeurzen organiseert, heeft zijn portfolio verder uitgebreidt. De groep heeft vier beurzen overgekocht van het failliet verklaarde TMS Dresden, waaronder publieksbeurzen.
 

Vanaf nu is munichfashion.company de officiële organisator van de vakbeurs voor huisdieren Heimtiermesse en de culinaire beurs Kulinaria & Vinum. Naast deze nieuwe beurzen organiseert het bedrijf ook nog steeds modebeurzen. De eerstvolgende modebeurs is Supreme Kids, en zal plaatsvinden van 24 tot 26 januari in München.

“We zijn blij dat we deze beurzen hebben kunnen overnemen van TMS Dresden en hopen dat we ze in de toekomst nog succesvoller kunnen maken,” stelt Aline Schade, managing director bij munichfashion.company. “We hebben ook vier voormalig medewerkers van TMS Dresden aangenomen die ons zullen bijstaan bij de verdere ontwikkeling van de evenementen.”

Hartmut Schade, CEO van de Duitse beursorganisatie: “We willen een aparte bedrijfstak creëren voor B2C beurzen. Alle organisatorische veranderingen die hiervoor nodig zijn, zullen in de komende dagen plaatsvinden, zodat de partners, ondernemers en bezoekers van de beurzen hier geen last van hebben.”

Naast de organisatie van beurzen, verhuurt het bedrijf ook permanent de twee evenementenlocaties MTC house 1 in München en B1 in Düsseldorf. Jaarlijks vinden hier ruim 30 evenementen plaats die zijn georganiseerd door externe partijen.
 

2015-11-27
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV