Magazine
Contact
Home
Canon wint #BoothLove social media competitie
Canon is met haar deelname aan NPE2015: The Plastics Show winnaar van de #BoothLove social media competitie die werd georganiseerd door de International Association of Exhibitions and Events (IAEE) en BizBash.com.
 

#BoothLove biedt een overzicht van stands op beurzen en events overal ter wereld. Doel is om beursprofessionals te inspireren door ze de beste beursstand te tonen. Beursdeelnemers, exposanten en standbouwers is gevraagd om bijzondere stands te fotograferen en te delen via Twitter of Instagram, met de tag #BoothLove.

Elke maand zijn er twee winnaars gekozen uit de ingestuurde foto’s. Insturen kon tot 27 november. Van die selectie is een top 5 gemaakt, waarna de winnaar werd bepaald via een poll gehouden tijdens Expo! Expo! IAEE's Annual Meeting & Exhibition die plaatsvond van 1 tot en met 3 december in Baltimore.
 

De #BoothLove top 5:

  • Canon USA @ NPE2015: The Plastics Show
  • Freeman @ Expo! Expo! IAEE's Annual Meeting & Exhibition 2014
  • Jack Mason Brand @ CAMEX: Campus Market Expo 2015
  • Osprey Packs @ Outdoor Retailer Winter Market 2015
  • Taylor Made Golf @ PGA Merchandise Show 2015


2015-12-07
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV