Magazine
Contact
Home
Pop-up restaurant De Bierfabriek tijdens Horecava
Tijdens Horecava 2016 realiseert De Bierfabriek een tijdelijke dependance met bijna 200 zitplaatsen. In dit pop-up restaurant kan de bezoeker genieten van het bekende Franse boerderijkippetje, maar ook een bierbrouwerij in actie zien.
 

Het pop-up restaurant Roast Room waar de beursbezoeker tijdens de afgelopen editie van de Horecava kon lunchen en netwerken, werd goed ontvangen. In januari 2016 biedt De Bierfabriek met zijn pop-up deze rol op zich.

De Bierfabriek is een horeca-concept waarin brouwerij, restaurant en café samenkomen. Oprichter Andrea Possa: “Het pop-up restaurant tijdens de beurs is een ambitieus project waar we trots op zijn. De bezoeker krijgt hier de volledige Bierfabriek-beleving; met de brouwerij van Flecks Brauhaus Technik wordt het brouwproces getoond, de koks grillen de boerderijkippetjes boven de houtskool-barbecue en met de taptafels kunnen gasten ook hier hun eigen bier tappen.”
 

Brouwerij

Met een gevel van zo’n 80 m² wordt De Bierfabriek pop-up een opvallende verschijning met een industrieel design. Centraal opgesteld in het restaurant staat een volledige brouwerij die uit drie onderdelen bestaat. In de brouwketels (300 liter) wordt mout opgelost in water, in de fermentatietank (500 liter) vindt de eerste vergisting plaatst door toevoeging van hop en gist aan de vloeistof, en in de lagertanks kan de vloeistof, dan bier geheten, nagisten. Daarna is het klaar voor consumptie en wordt de tank aangesloten op de tap. Omdat het gehele brouwproces 4 weken kost, wordt tijdens de Horecava een aantal stappen van het proces getoond.

Horecava, de nationale vakbeurs voor professionals in de foodservice industrie, beleeft in 2016 haar 60e editie, en vindt plaats van maandag 11 tot en met donderdag 14 januari in RAI Amsterdam.

 

2015-12-02
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV