Magazine
Contact
Home
RAI introduceert Café Bepp voor real time onderzoek tijdens beurzen
RAI Amsterdam en TrueTalk introduceren Café Bepp voor real time onderzoek tijdens beurzen. In Café Bepp delen beursbezoekers hun klantervaringen en klantwensen met deelnemende bedrijven.
 

Beurzen zijn ideale plekken om met de doelgroep in gesprek te gaan en daarmee innovatie te versnellen, stellen de initiatiefnemers. Bedrijven kunnen in Café Bepp real-time met hun doelgroep in gesprek gaan. De eerste Café Bepp is in 2013 ontwikkeld in samenwerking met de Huishoudbeurs. Inmiddels is er meer ervaring opgedaan en is er een B2B versie ontwikkeld. De eerstvolgende B2B vakbeurs met het Café Bepp concept is de Horecava in januari 2016.
 
Café Bepp past bij de strategie van RAI Amsterdam om innovatie op beurzen duidelijk in de schijnwerpers te zetten. Zo werd in maart dit jaar het InnovationLAB geïntroduceerd, een concept waarmee innovatieve producten en ideeën een duidelijke plek op iedere beursvloer krijgen.
 
Foto: Nilofar Feiz (directeur TrueTalk), Marieke Visser (directeur Marketing & Nationale beurzen RAI Exhibitions), Bart van de Ven (directeur TrueTalk) en Nicole Mengerink (beursmanager Huishoudbeurs)


2015-11-09
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV