Magazine
Contact
Home
Laarhoven design Rotterdam gaat verder als Pitchkoff
Het team achter Laarhoven Rotterdam gaat verder als Pitchkoff. Het nieuwe bedrijf staat voor stands, interieurs en displays die spannend zijn, nét even anders, kwalitatief, professioneel, stijlvol en met plezier ontworpen en gemaakt.
 

Patrick Geurts die als franchisenemer de Laarhoven-vestiging Rotterdam vertegenwoordigde, zegt dat een verschil in inzicht in de te voeren strategie heeft geleid tot deze stap. Met hetzelfde team en op hetzelfde adres slaat hij nu zijn eigen weg in.

De naam Pitchkoff is een combinatie van ‘pitchen’ en Pincoffs. Het eerste hoopt het bedrijf veel en succesvol te doen met snelheid en creativiteit, de tweede is de achternaam van de vroegere Rotterdamse havenbaron en Eerste kamerlid Lodewijk Pincoffs,  die onder meer de grondlegger is van ‘Zuid’. Volgens Geurts is die het toonbeeld van dingen anders doel en de Rotterdamse aanpak. Hij erkend dat Pincoffs niet van onbesproken gedrag is, maar na zijn rehabilitatie in 1992 wordt hij op vele plaatsen in Rotterdam geëerd, met onder andere een standbeeld op het Handelsplein.

Pitchkoff zal de formule en het assortiment van Laarhoven niet meer voeren. Daarvoor in de plaats komt een eigen visie, ideeën en aanpak, die in september op de nieuwe website van het bedrijf worden geopenbaard.
 

2015-08-13
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV