Magazine
Contact
Home
Laarhoven design Rotterdam gaat verder als Pitchkoff
Het team achter Laarhoven Rotterdam gaat verder als Pitchkoff. Het nieuwe bedrijf staat voor stands, interieurs en displays die spannend zijn, nét even anders, kwalitatief, professioneel, stijlvol en met plezier ontworpen en gemaakt.
 

Patrick Geurts die als franchisenemer de Laarhoven-vestiging Rotterdam vertegenwoordigde, zegt dat een verschil in inzicht in de te voeren strategie heeft geleid tot deze stap. Met hetzelfde team en op hetzelfde adres slaat hij nu zijn eigen weg in.

De naam Pitchkoff is een combinatie van ‘pitchen’ en Pincoffs. Het eerste hoopt het bedrijf veel en succesvol te doen met snelheid en creativiteit, de tweede is de achternaam van de vroegere Rotterdamse havenbaron en Eerste kamerlid Lodewijk Pincoffs,  die onder meer de grondlegger is van ‘Zuid’. Volgens Geurts is die het toonbeeld van dingen anders doel en de Rotterdamse aanpak. Hij erkend dat Pincoffs niet van onbesproken gedrag is, maar na zijn rehabilitatie in 1992 wordt hij op vele plaatsen in Rotterdam geëerd, met onder andere een standbeeld op het Handelsplein.

Pitchkoff zal de formule en het assortiment van Laarhoven niet meer voeren. Daarvoor in de plaats komt een eigen visie, ideeën en aanpak, die in september op de nieuwe website van het bedrijf worden geopenbaard.
 

2015-08-13
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV