Magazine
Contact
Home
R+S Visie lanceert vakdagen voor de klusbranche en de keuken- en badkamerbranche
R+S Visie lanceert twee nieuwe beurzen in de vorm van eendaagse vakdagen: de KlusPro Vakdag voor de klusbranche en de KIM.STS Vakdag voor de keuken- en badkamerbranche. Deze events worden georganiseerd in samenwerking met uitgeverij Qumedia uit Zutphen.

 

R+S Visie en uitgeverij Qumedia gaan voortaan jaarlijks voor de professionele klussers de KlusPro Vakdag organiseren. Het wordt een ‘intieme’ vakbeurs voor de professionele klusbranche waar de nadruk ligt op de presentatie. Het gaat op de KlusPro Vakdag om beleving, trends, awards, ontwikkelingen in de branche (via kennissessies en seminars) en netwerken met vakgenoten onder het genot van een hapje en drankje. Op de beursvloer is van alles te doen, bijvoorbeeld de uitreiking van awards en tal van doe-activiteiten die samen met de standhouders worden opgezet. De eerste editie vind plaats op vrijdag 13 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De KIM.STS Vakdag is een landelijke vakdag voor keuken- en badkamerspecialisten en verwijst naar de vakbladen  KIM (Keuken & -Interieur Magazine) en STS (Sanitair & Tegel Specialist). Bezoekers kunnen kennismaken met de nieuwste trends, producten en inrichtingsplannen, vakgenoten ontmoeten, deelnemen aan kennissessies en demonstraties bezoeken. Er worden ook awards uitgereikt voor de Keukendetaillist van het Jaar en de Badkamerdetaillist van het Jaar, de beste marketingacties en de beste keuken- en badkamerdesigns. Het jaarlijks event voor de keuken- & badkamerbranche beleeft haar primeur op maandag 30 november in Jaarbeurs Utrecht.

R+S Visie is vorig jaar opgericht door Rob Schotema en Steven van der Pas, twee oudgedienden in de beurzenbranche.
 
Foto: Rob Schotema, Steven van der Pas en Wim Marckelbach (Qumedia)



 

 

2015-06-08
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV