Magazine
Contact
Home
R+S Visie lanceert vakdagen voor de klusbranche en de keuken- en badkamerbranche
R+S Visie lanceert twee nieuwe beurzen in de vorm van eendaagse vakdagen: de KlusPro Vakdag voor de klusbranche en de KIM.STS Vakdag voor de keuken- en badkamerbranche. Deze events worden georganiseerd in samenwerking met uitgeverij Qumedia uit Zutphen.

 

R+S Visie en uitgeverij Qumedia gaan voortaan jaarlijks voor de professionele klussers de KlusPro Vakdag organiseren. Het wordt een ‘intieme’ vakbeurs voor de professionele klusbranche waar de nadruk ligt op de presentatie. Het gaat op de KlusPro Vakdag om beleving, trends, awards, ontwikkelingen in de branche (via kennissessies en seminars) en netwerken met vakgenoten onder het genot van een hapje en drankje. Op de beursvloer is van alles te doen, bijvoorbeeld de uitreiking van awards en tal van doe-activiteiten die samen met de standhouders worden opgezet. De eerste editie vind plaats op vrijdag 13 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De KIM.STS Vakdag is een landelijke vakdag voor keuken- en badkamerspecialisten en verwijst naar de vakbladen  KIM (Keuken & -Interieur Magazine) en STS (Sanitair & Tegel Specialist). Bezoekers kunnen kennismaken met de nieuwste trends, producten en inrichtingsplannen, vakgenoten ontmoeten, deelnemen aan kennissessies en demonstraties bezoeken. Er worden ook awards uitgereikt voor de Keukendetaillist van het Jaar en de Badkamerdetaillist van het Jaar, de beste marketingacties en de beste keuken- en badkamerdesigns. Het jaarlijks event voor de keuken- & badkamerbranche beleeft haar primeur op maandag 30 november in Jaarbeurs Utrecht.

R+S Visie is vorig jaar opgericht door Rob Schotema en Steven van der Pas, twee oudgedienden in de beurzenbranche.
 
Foto: Rob Schotema, Steven van der Pas en Wim Marckelbach (Qumedia)



 

 

2015-06-08
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV